0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проект «Поліцейський офіцер громади: мета, завдання, особливості запровадження» (ID:994419)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 30
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
В С Т У П 2 1 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО ОФІЦЕРА ГРОМАДИ 4 1 .1. Надання поліцейським офіцером громади поліцейських послуг населенню на території обслуговування: організаційно-правовий аспект 4 1.2. Взаємодія поліцейського офіцера громади (дільничного офіцера поліції) з громадськістю, органами державної влади та місцевого самоврядування, іншими підрозділами у профілактиці правопорушень 12 РОЗДІЛ 2 СПЕЦИФІКА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО ОФІЦЕРА ГРОМАДИ 18 2.1. Особливості застосування поліцейським офіцером громади заходів загальної профілактики кримінальних та інших правопорушень 18 2.2. Застосування превентивних (профілактичних) заходів щодо осіб, які схильні до вчинення правопорушень та/або перебувають на профілактичних обліках поліції 22 В И С Н О В К И 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО ОФІЦЕРА ГРОМАДИ 1 .1. Надання поліцейським офіцером громади поліцейських послуг населенню на території обслуговування: організаційно-правовий аспект Починаючи з 2014 р. і дотепер у нашій країні відбуваються певні зміни, спрямовані на реформування та активізацію економіки, підприємництва і соціальних перетворень, забезпечення безпеки, захисту життя та здоров’я людей, їх честі, гідності, прав і свобод. Стаття 3 Конституції України гарантує людині, що її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність та безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю і що утвердження та забезпечення прав і свобод людини є головним обов’язком держави. Одним з основних напрямків перетворень зараз є процес децентралізації – передання важливих повноважень і бюджетів від органів держави органам місцевого самоврядування. Це обумовлено тим, що зазначені повноваження будуть найефективніше використовувати ті виконавчі органи, які є ближчими до територіальної громади, до людей. Влада, ухвалюючи рішення щодо впровадження процесу децентралізації, діє за принципом «сильна громада – сильна країна». Шлях децентралізації обирають ті країни, які прямують у напрямку європейського розвитку, в напрямку прогресу та цивілізації. Україна, розробляючи заходи, спрямовані на реалізацію процесу децентралізації, використовує досвід Польщі, Словаччини, країн Балтії та скандинавських країн. Ці країни свого часу провели реформу децентралізації і в результаті мають суттєві успіхи в економіці та соціальній сфері. Процес упровадження децентралізації є складним і потребує значних зусиль та ефективних дій з боку центральних органів влади, в тому числі правоохоронних структур. Якщо ми звернемося до законодавчої бази, яка регламентує реформування місцевого самоврядування, територіальну організацію влади в державі та створення об’єднаних територіальних громад, то побачимо, що ст. 2 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» від 5 лютого 2015 р. закріплює принцип конституційності та законності як один із найважливіших принципів добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ і міст. Ми розуміємо, що цей принцип потребує з боку як Національної поліції України, так і інших правоохоронних органів реальних кроків, спрямованих на його втілення. Ці кроки передбачають таке: – забезпечення належного рівня правопорядку на території певної об’єднаної територіальної громади; – формування в мешканців ОТГ відчуття безпеки та впевненості в тому, що поліцейський за своїми професійними якостями здатен будь-якої миті захистити людей – членів громади від протиправних посягань; – побудову партнерських відносин населення ОТГ із поліцейським офіцером громади як представником Національної поліції України. Пункт 1 ст. 5 вказаного Закону визначає, що ініціаторами добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ і міст можуть бути: 1) сільський, селищний, міський голова; 2) не менш як третина депутатів від загального складу сільської, селищної, міської ради; 3) члени територіальної громади в порядку місцевої ініціативи; 4) органи самоорганізації населення відповідної території (за умови представлення ними інтересів не менш як третини членів відповідної територіальної громади). Виходячи із цих положень, ми визначаємо перелік суб’єктів, від позиції яких залежить ініціатива створення об’єднаних територіальних громад, тобто початок реалізації процесу децентралізації. Якщо влада зацікавлена в цьому процесі, то вона повинна вжити дієвих заходів, спрямованих на переконання вказаних суб’єктів виступити з такою ініціативою, зробити не лише цей перший крок, а і все, що від них залежить, у справі створення ОТГ. Це повною мірою стосується і правоохоронних структур, що виступають від імені держави У тому випадку, коли згадані в Законі України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» суб’єкти будуть упевнені, що на територіях ОТГ держава спроможна забезпечити належний правопорядок, а працівники Національної поліції повною мірою виконують свої функції із забезпечення публічного порядку і безпеки, це сприятиме активізації процесу утворення ОТГ. У свою чергу, це також відчуватимуть і люди – мешканці територій, які планується об’єднати в ту чи іншу територіальну громаду. Зрозуміло, якщо вони будуть переконані в тому, що на території ОТГ правопорядок постійно забезпечуватимуть працівники поліції (а проєкт «Поліцейський офіцер громади» передбачає постійне перебування дільничного офіцера поліції на закріпленій території), це також сприятиме ухваленню і підтриманню рішення щодо створення ОТГ. Забезпечення належного стану публічного порядку на території ОТГ, оперативне та дієве реагування на порушення закону, ефективна профілактична робота і постійна присутність працівників поліції, здатних професійно та своєчасно надавати поліцейські послуги членам ОТГ, – суттєвий аргумент на користь доцільності створення ОТГ, а також проведення децентралізації. Розглянемо деякі особливості дій Національної поліції України в межах пілотного проєкту Міністерства внутрішніх справ і Департаменту Національної поліції України «Поліцейський офіцер громади», спрямовані на забезпечення реалізації процесу децентралізації, утворення об’єднаних територіальних громад і подальше вдосконалення стиля роботи поліції, який передбачає не лише підтримання публічного порядку в межах певної території, а й формування партнерських відносин поліції та населення, наближення поліцейського сервісу до людей і надання допомоги мешканцям цієї території у вирішенні проблем конкретної ОТГ. Стаття 11 Закону України «Про Національну поліцію» називає основними вимогами у справі забезпечення взаємодії поліції з населенням на засадах партнерства як принципу діяльності поліції такі положення: – діяльність поліції здійснюється в тісній співпраці та взаємодії з населенням, територіальними громадами та громадськими об’єднаннями на засадах партнерства і є спрямованою на задоволення їхніх потреб; – з метою визначення причин та/або умов учинення правопорушень планування службової діяльності органів і підрозділів поліції здійснюється з урахуванням специфіки регіону та проблем територіальних громад; – рівень довіри населення до поліції є основним критерієм оцінки ефективності діяльності органів і підрозділів поліції; – оцінювання рівня довіри населення до поліції проводиться незалежними соціологічними службами в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. [16]
Інші роботи з даної категорії: