0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Системне програмування. Розроблення системних програм №23 (ID:1025709)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Програмування
Сторінок: 35
Рік виконання: 2024
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 1. АНАЛІЗ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ 7 1.1 Частина 1. Керування системним таймером та звуком 7 1.2 Частина 2. Робота з маніпулятором миші 8 2. АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЇ СИСТЕМНОЇ ПРОГРАМИ З АПАРАТНОЮ ЧАСТИНОЮ КОМП’ЮТЕРА ТА ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ 9 2.1. Керування системним таймером та звуком 9 2.2. Робота з маніпулятором миші 9 2.2.1 Ініціалізація миші 10 2.2.2 Вмикання(вимикання) курсору миші 10 2.2.3 Встановлення форми курсору в графічному режимі 10 3. РОЗРОБКА АЛГОРИТМУ ПРОГРАМИ 12 4. РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО КОДУ 21 5. ЗВІТ ПРО ВИПРОБУВАННЯ ПРОГРАМИ 31 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Частина 1. Керування системним таймером та звуком Програма 1. Програвання мелодії на динаміку ПК. Мета цього завдання - створення програми, яка може генерувати звук та відтворювати його у вигляді візуальних ефектів за допомогою графіки. Завдання включають: генерацію звуків з визначеними параметрами, відображення трикутника на екрані з випадковим кольором, розміщення його в центрі екрану, встановлення кольору обведення трикутника в залежності від частоти звуку та відтворення певної мелодії з генерацією звуку та відображенням трикутника на кожному кроці мелодії. Програма 2. Відтворення затримки на задане число секунд. Мета цього завдання полягає в створенні системної програми, яка може відлікати час з можливістю користувача введення часу затримки. Завдання включають запит у користувача щодо часу затримки, відлік часу з врахуванням цієї затримки на екрані консолі, отримання кінцевого часу виконання програми та запит на повторну затримку або вихід з програми.