0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка архіватора на мові програмування C# (ID:1049131)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Програмування
Сторінок: 24
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 2 1.1 Обгрунтування вибору теми 2 1.2 Огляд сучасних архіваторів та їх можливостей 3 1.2.1 WinRAR 3 1.2.2 7-Zip 3 1.2.3 WinZip 3 1.2.4 PeaZip 4 1.3 Основні принципи та підходи об’єктно орієнтованого програмування 4 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ДОДАТКУ 6 2.1 Об'єктно-орієнтоване проектування програми архіватора 6 2.2 Алгоритм роботи програми 7 2.3 Опис методів програми та використаних бібліотек 8 2.3 Тестування додатку 11 ВИСНОВКИ 15 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ПОСИЛАННЯ 16 ДОДАТОК А 17
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасному світі обмін даними в Інтернеті та інших мережевих середовищах відбувається величезними обсягами. Щоб зменшити розмір файлів та полегшити їх передачу, використовуються архіватори. Архіватори – це програми, призначені для стиснення файлів та створення архівів, що дозволяють зберігати декілька файлів в одному. У даній курсовій роботі буде розглянуто реалізацію програми архіватора на мові програмування C#, яка використовує об'єктно-орієнтований підхід для роботи з різними форматами архівів. Метою даної курсової роботи є розробка програми-архіватора на мові програмування C#, яка надає можливість стискати та розпаковувати файли та директорії у форматах arj, rar, lzh та zip. Програма повинна бути ефективною, зручною у використанні та забезпечувати високу швидкість операцій стискання та розпакування. Об'єктом дослідження є програмне забезпечення архіватора, яке розробляється на мові програмування C# та призначене для роботи з форматами arj, rar, lzh та zip. Вивчення цього об'єкта дослідження передбачає аналіз можливостей стискання та розпакування даних у вказаних форматах, а також розробку відповідного програмного коду для реалізації функціоналу архіватора. Предметом дослідження є процес розробки програмного забезпечення архіватора, який забезпечує можливість стискання та розпакування файлів та директорій у форматах arj, rar, lzh та zip на платформі C#. Дослідження також охоплює вивчення принципів роботи з архівами, алгоритмів стискання даних та побудови графічного інтерфейсу користувача для зручної взаємодії з програмою. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 1.1 Обгрунтування вибору теми Обраний об'єкт – програма архіватор, має важливе значення у сучасному світі інформаційних технологій з кількох причин. Перш за все, вони допомагають оптимізувати простір на диску. Стискання даних у формати архіву дозволяє значно зменшити їх обсяг, що дуже важливо для зберігання та передачі великої кількості файлів, особливо у випадку обміну через Інтернет або інші мережі. РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ДОДАТКУ 2.1 Об'єктно-орієнтоване проектування програми архіватора Під час етапу проектування програми архіватора важливо ретельно визначити структуру програми, об'єкти, їх взаємозв'язки та методи, які будуть виконувати потрібні функції. Нижче представлено детальне проектування програми архіватора, враховуючи основні принципи об'єктно-орієнтованого програмування. Один з основних класів програми буде відповідати за роботу з архівами. Цей клас буде відповідати за стискання та розпакування файлів та папок. Методи класу для роботи з архівами: 1) Метод для стискання файлів та папок у архів. 2) Метод для розпакування архіву у вказану папку. Клас контролера буде відповідати за взаємодію з користувачем та обробку його введення. Цей клас буде включати методи для виклику функціоналу класу для роботи з архівами. Метод для отримання введених користувачем даних (наприклад, шлях до файлу або папки). 1) а. Метод для відображення повідомлень користувачу. 2) б. Метод для обробки натискання кнопок чи виклику функціоналу програми. Має бути клас, який буде відповідати за відображення графічного інтерфейсу користувачу та взаємодію з ним. Метод для відображення вікна програми та елементів управління. Методи для взаємодії з користувачем через графічний інтерфейс (наприклад, обробка натискання кнопок чи вибору файлів). Можна визначити інтерфейси для спрощення взаємодії між класами, наприклад, інтерфейс для відображення повідомлень користувачу чи інтерфейс для роботи з архівами.