Вебсайт для СММ-спеціалістів (ID:1153258)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ОСНОВА РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ
1.1. Загальні відомості про вебсайти
1.1.1. Класифікація та типологія вебсайтів
1.1.2. Сучасні архітектурні рішення для вебсайтів
1.1.3. Аналіз односторінкових застосунків як програмних засобів
1.2. Використання веб-технологій для маркетингу у соціальних мережах
1.2.1. Роль вебсайтів у стратегії SMM
1.2.2. Основні функції вебсайтів для SMM -спеціалістів
1.3. Огляд та аналіз аналогічних програмних розробок
1.3.1. Аналіз конкурентів
1.3.2. Порівняльна характеристика існуючих рішень
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ ДЛЯ SMM-СПЕЦІАЛІСТІВ «SMM-HELPER»
2.1. Постановка задачі, призначення та вимоги до програмного засобу «SMM-Helper»
2.2. Вибір моделі розробки програмного засобу «SMM-Helper»
2.3. Загальний опис проєкту «SMM-Helper»
2.4. Обґрунтування вибору інструментальних засобів розробки «SMM-Helper»
2.5. Особливості програмної реалізації та основні режими функціонування програмного засобу «SMM-Helper»
2.6. Організація тестування та налагодження програмного засобу «SMM-Helper»
2.7. Рекомендації по використанню та впровадженню програмного засобу «SMM-Helper»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Зразок роботи
У сучасному світі соціальні медіа стали невід'ємною частиною життя людей та бізнесу. SMM-спеціалісти відіграють ключову роль у просуванні брендів, продуктів та послуг через різні соціальні платформи. Розроблений програмний засіб є достатньо актуальним, оскільки процес створення та редагування контенту для соціальних мереж часто вимагає значних зусиль і часу. Існуючі інструменти для редагування контенту часто не задовольняють усі потреби SMM-спеціалістів, що робить актуальним розробку спеціалізованого вебсайту, який би полегшив цей процес.
Метою роботи є створення інструменту, який допоможе SMM-спеціалістам оптимізувати робочий процес та підвищити якість створюваного контенту. Вебсайт повинен бути інтуїтивно зрозумілим та функціональним, щоб користувачі могли легко та швидко створювати та редагувати контент.
Для досягнення поставленої мети необхідно виконати такі завдання: проаналізувати існуючі інструменти, розробити архітектуру вебсайту, реалізувати функціонал вебсайту та протестувати вебсайт.
Об’єктом дослідження є маркетинг у соціальних мережах.
Предметом дослідження є вебсайт для спеціалістів маркетингу у соціальних мережах.
Вебсайт – це набір веб-сторінок, які надають користувачам різноманітний вміст, включаючи текст, зображення, відео, аудіо тощо. Вони стали важливими у нашому повсякденному житті. Незалежно від того, призначені для особистого чи професійного використання, існують різні типи вебсайтів для задоволення конкретних потреб.
Основні компоненти вебсайту включають браузер, сервер веб-додатків і сервер бази даних. Давайте розглянемо кожен елемент і побачимо, як вони впливають на систему:
1. Користувацький інтерфейс. Архітектура веб-інтерфейсу користувача – це візуальне представлення веб-програми, що відображається у веб-переглядачі та дозволяє користувачам взаємодіяти з нею. Рідко можна зустріти інтерфейс користувача як частину архітектури, але він Є компонентом сучасних програм. чому так Досить часто деякі частини бізнес-логіки працюють у браузері через JavaScript.Вміст веб-сторінки працює через:
HTML (мова розмітки гіпертексту) визначає вміст і структуру веб-сторінки.
CSS (каскадні таблиці стилів) визначає стиль (розмір тексту, колір і шрифт) і подання сторінки (розділяє вміст і макет).
JavaScript – мова програмування, яка відповідає за взаємодію браузера.
Рівень JavaScript знаходиться в браузері користувача та взаємодіє з серверною частиною для оновлення веб-сторінки в реальному часі. Сучасні моделі архітектури вебсайтів дозволяють динамічно змінювати вміст сторінки під час взаємодії користувачів з елементами інтерфейсу.
Інші роботи з даної категорії: