0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання методів об’єктно–орієнтованого програмування при розробці гри «Життя» мовою С# (ID:217860)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Програмування
Сторінок: 27
Рік виконання: 2018
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ 5 РОЗДІЛ I. ТЕХНОЛОГІЯ РОЗРОБКИ ПРОЕКТУ 6 1.1 Опис середовища програмування 6 1.2 Інтерфейс та алгоритм розробки проекту 8 РОЗДІЛ II. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ ЗАСОБАМИ ІСР 12 2.1 Опис процедур та функцій 12 2.2 Лістинг проекту 14 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В даній курсовій роботі розглядається технологія об’єктно-орієнтованого програмування на прикладі розробки ігрового додатку «Життя». Програма являє собою віконний продукт, написана мовою програмування високого рівня C# у середовищі розробки MicroSoft Visual Studio 2010. Об’єктно-орієнтоване програмування (ООП) – це модель програмування, яка базується на стверджені того, що програма це сукупність об’єктів, які взаємодіють між собою. Існування ООП можливе завдяки трьом основним парадигмам, на яких воно базується: інкапсуляція, успадкування та поліморфізм. Однією з переваг ООП є краща модульність програмного забезпечення. Сьогодні багато мов програмування або підтримують ООП або ж є цілком об'єктно-орієнтованими (зокрема, C#, Java, C++, Python, PHP, Ruby). З появою ООП відкрилась можливість роботи з програмами більшого обсягу, що дуже зручно для промислового програмування, а також створення різних додатків. В даний час різні комп'ютерні програми та ігри користуються великим попитом і досить популярні, що дуже вигідно для їх створення і реалізації. Гра «Життя» – одна з найпопулярніших математичних ігор століття. Цю гру винайшов англійський математик Джон Хортон Конвей в 1970 році. Про захопливість гри свідчать результати безлічі цікавих досліджень і численних комп'ютерних реалізацій. Гра Конвея "Життя" – типовий приклад клітинного автомата, як математичного об'єкта, що представляє собою дискретну динамічну систему. По суті клітинні автомати є синтетичними світами, поведінка яких здебільшого визначається простими локально діючими правилами. Клітинні автомати широко застосовуються при моделюванні систем, для яких важлива просторова взаємодія між елементами системи. Існує багато прикладів таких моделей в біології, інформатиці (включаючи системи телекомунікацій). У фізиці клітинні автомати застосовують для аналізу явищ перенесення (теплопровідності, дифузії і в'язкості), моделювання твердого тіла. Актуальність теми: враховуючи сучасні процеси інформатизації суспільства і пов’язані з ним тенденції в освіті, постає актуальна проблема створення і використання в освітньому процесі навчальних комп’ютерних програм, спрямованих на гармонійний розвиток особистості. Застосовуючи гру «Життя», можна із задоволенням розвивати логічне та аналітичне мислення, інтуїцію, здатність концентрувати увагу і загалом покращувати свій рівень математичних здібностей. Об'єкт дослідження – процес створення програмного продукту за допомогою технологій ООП. Предмет дослідження – створення гри «Життя» мовою С#. Методологія програмування проекту заснована на уявленні програми у вигляді сукупності об'єктів (ігрове поле, клітина), кожен з яких є реалізацією певного типу, що використовує механізм пересилання повідомлень. Застосування ООП при розробці даного проекту включає в себе об'єктно–орієнтований аналіз предметної області задачі та об'єктно–орієнтоване програмування на мові С#. Методи дослідження:  теоретичні: аналіз науково–технічної і спеціалізованої літератури з проблеми дослідження, наявних ПЗ, аналіз інформаційних матеріалів глобальної мережі Інтернет; систематизація та узагальнення матеріалу;  емпіричні: спостереження й аналіз проведених експериментів і процесів. Практичне значення дослідження: процес дослідження мови C# для створення програми, проектування архітектури гри, аналіз вимог до неї, реалізації та тестування програми. Робота над ресурсом проводилась у декілька етапів: вибір теми й опис проблеми; постановка задачі; аналіз об'єкту; розробка алгоритму й синтез моделі; форма подання інформації й вибір програмних продуктів; синтез комп'ютерної моделі об'єкта.