Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ПОСТАНОВКА ЗАВДАННЯ
1.1 Найменування та галузь використання
1.2 Підстава для створення
1.3 Характеристика розробленої програми
1.4 Мета й призначення
1.5 Загальні вимоги до розробки
1.6 Джерела розробки
2. ОГЛЯД МОВ ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ НАПИСАННЯ ІГОР
2.1 Processing
2.2 Delphi
2.3 Python
2.4 Мова HLSL (Hіgh Level Shader Language, високорівнева мова шейдерів) або асемблер
2.5 С++
2.6 Java
3. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ Й ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛОКАЛЬНИХ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ МЕРЕЖ
3.1 Загальні принципи організації локальних мереж
3.2 Однорангові мережі
3.3 Технології побудови локальних комп'ютерних мереж
3.4 Апаратні засоби локальних мереж
3.5 Netbeans
4. ПРОГРАМНА РЕАЛІЗАЦІЯ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ PROCESSING: СТВОРЕННЯ ГРИ ПО ЛОКАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ «BOMBERMAN»
4.1 Запуск сервера та підключення по локальній мережі
4.2 Опис інтерфейсу гри «Bomberman»
4.3 Опис бонусів та значків
4.4 Керування персонажем та завершення гри
4.5 Опис та редагування карт у грі «Bomberman»
4.6. Візуалізація усіх режимів карти CATACOMBS – LITE 1
4.6.1 CATACOMBS – LITE 1(FREE GAME)
4.6.2 CATACOMBS – LITE 1(GAME COLOR)
4.6.3 CATACOMBS – LITE 1(GAME KING)
4.6.4 CATACOMBS – LITE 1(BREAK GAME)
4.7. Візуалізація усіх режимів карти CATACOMBS – LITE 2 CATACOMBS – LITE 2(FREE GAME)
4.7.2 CATACOMBS – LITE 2(GAME COLOR)
4.7.3 CATACOMBS – LITE 2(GAME KING)
4.7.4 CATACOMBS – LITE 2(BREAK GAME)
4.8. Візуалізація усіх режимів карти CAVE BUBA
4.8.1 CAVE BUBA (FREE GAME)
4.8.2 CAVE BUBA (GAME COLOR)
4.8.3 CAVE BUBA (GAME KING)
4.8.4 CAVE BUBA (BREAK GAME)
4.9. Візуалізація усіх режимів карти ONLY BOMB
4.9.1 ONLY BOMB (FREE GAME)
4.9.2 ONLY BOMB (GAME COLOR)
4.9.3 ONLY BOMB (GAME KING)
4.9.4 ONLY BOMB (BREAK GAME)
5. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ РОЗРОБКИ ПРОГРАМИ
6. ОХОРОНА ПРАЦІ
6.1 Аналіз небезпечних й шкідливих виробничих факторів
6.2 Заходи щодо нормалізації небезпечних і шкідливих факторів
6.3 Пожежна безпека
ВИСНОВКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. ПОСТАНОВКА ЗАВДАННЯ
1.1 Найменування та галузь використання
Програма, що розробляється, призначена для того, щоб показати основні можливості мови програмування Processing. Дана програма може розглядатися як кінцевий продукт, або як складова частина майбутньої програми, яка буде більш детально та ширше розкривати всі можливості цієї мови програмування.
1.2 Підстава для створення
Підставою для розробки є наказ № від 31 жовтня 2013 р. № 30С-01
по Криворізькому інституту КУЕІТУ.
Початок робіт: 01.11.13. Закінчення робіт: 30.05.14.
1.3 Характеристика розробленої програми
Програма, під назвою «Bomberman» являє собою гру по локальній мережі. Вона написана за допомогою середовища розробки Processing 2.1.1 та NetBeans IDE 8.0. Під час написання гри була використана бібліотека «ChameleonGUI».
Перелік файлів для запуску гри:
- архів ChameleonGUI (його потрібно розпакувати у наступному місці: C:\Users\Тома_Коля\Documents\Processing\libraries);
- папка server (для запуску сервера потрібно запустити виконавчий файл Server.java);
- папка BombermanOnline (після запуску сервера потрібно відкрити та запустити файл BombermanOnline.рde на кожному комп’ютері підключеному по локальній мережі).
1.4 Мета й призначення
Метою дипломного проекту є написання гри «Bomberman», яка показує
можливості мови програмування Processing, а саме створення інтерфейсу, організація та синхронізація гри по локальній мережі.
1.5 Загальні вимоги до розробки
Для експлуатації гри «Bomberman» по локальній мережі, потрібні наступні системні характеристики для комп’ютера, з якого запускається сервер:
Операційна система: Microsoft Windows XP/Vista/ Windows 7
Процесор: Intel Celeron 2.3 GHz
Оперативна пам’ять: 2,00ГБ
Відеокарта: 512Мб
Простір на жорсткому диску: 1ГБ
1.6 Джерела розробки
Джерелами розробки дипломного проекту є:
- технічне завдання на реалізацію проекту;
- довідкова література;
- наукова література;
- технічна література;
- програмна документація.