0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологія менеджменту (ID:102675)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ І. Теоретичні питання 1. Основні шляхи і засоби формування іміджу менеджера 1.1. Дослідження проблем іміджу сучасними вітчизняними та зарубіжними вченими 1.2. Умови та шляхи формування позитивного іміджу менеджера 2. Комунікативна поведінка менеджера при колективному обговоренні ділових проблем 2.1. Постановка ділової проблеми та її обговорення 2.2. Методи обговорення ділових проблем ІІ. Практичне завдання Набір тренігових вправ Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
За останні декілька років наше суспільство переживає важкі часи переходу від однієї системи життя до іншої. Фундаментальні зміни в суспільстві зумовили і зміни в управлінській діяльності – вона значно ускладнилася в сьогоденних умовах і не спрощуватиметься в майбутньому. Діяльність сучасного менеджера визначається комплексами стимулювальних та дестимулювальних тенденцій розвитку низки політичних, соціальних, економічних та психологічних факторів. Стимулюють діяльність: широке поле вибору і прояву ініціативи, зростання конкуренції, можливість самовираження у творчій змістовній праці.