Зміст
Вступ……………………………………………………………………………..4-8
Розділ 1.Теоретичні засади дослідження психологічних особливостей
фрустрації.
1.1.Сутність поняття фрустрація в психології……………………………......9-25
1.1.1.Погляди З.Фрейда на поняття «фрустрація»………………………11-13
1.1.2.Гіпотеза фрустрації – агресії………………………………………..13-14
1.1.3.Теорія фрустрації С.Розенцвейга…………………………………...14-19
1.2.Особливості розвитку особистості підліткового віку ………………….25-40
1.2.1.Соціальна ситуація розвитку ………..……………………………........26
1 . 2 . 2 . Р о з в и т о к п і з н а в а л ь н и х
процесів………...……………………...…...26-30
1.2.3.Особливості самосвідомості………...………………………………30-31
1.2.4.Рефлексія в підлітковому віці…………………………………….....32-33
1.2.5.Формування ідеалів……………………………………………….…33-34
1.2.6.Самооцінка підлітка…………………………………………………34-35
1.2.7.Почуття дорослості…………………………………………………..35-36
1.2.8.Потреба у самоствердженні…………………………………….…...36-37
1.2.9.Особливості взаємовідносин підлітка і однолітків……………......37-38
1.2.10.Провідна діяльність………………………………………………...38-39
1.2.11.Криза підліткового віку………………………………………...39-40
1.3. Психологічні особливості локусу контролю особистості……………..40-45
Висновки до 1 розділу…………………………………………………...……45-47
Розділ 2. Методологічне обґрунтування та процедура проведення емпіричного
дослідження.
2.1.Методи емпіричного дослідження……………………………………….47-50
2.2.Етапи проведення емпіричного дослідження……………………………….50
2.3.Характеристика вибірки учасників дослідження……………………….50-51
Висновок до 2 розділу………………………………………………....................51
Розділ 3.Аналіз результатів емпіричного дослідження.
3
3.1.Психологічні особливості зв’язків фрустрації з локусом контролю та
індивідуальними характеристиками особистості підліткового віку………52-53
3.2.Практичні рекомендації батькам, соціальним працівникам, вчителям
стосовно зниження фрустрації у дітей підліткового віку………………….53-55
Висновок до 3 розділу………………………………………………………..55-56
Висновки……………………………………………………………………....57-62
Список використаних джерел………………………………………………..63-64
Додатки………………………………………………………………………..64-72