0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Форми і методи оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів (ID:1043173)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 37
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання……………………………………………………………………5 1.1 Формувальне оцінювання в сучасній системі оцінювання навчальних досягнень учнів…………………………………………………………..5 1.2 Сутнісні ознаки формувального оцінювання…………………………..9 1.3 Основні принципи та умови реалізації формувального оцінювання………………………………………………………………13 РОЗДІЛ 2. Цілепокладання та вироблення критеріїв у процесі формувального оцінювання………………………………………………21 2.1 Конструктор навчальних цілей………………………………………….21 2.2 Стратегії критичного мислення на етапі цілепокладання………………25 2.3 Вироблення критеріїв оцінювання……………………………………….29 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..33 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………..35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У сучасному педагогічному процесі велика увага приділяється оцінці успішності учнів, особливо в початкових класах. Ефективні форми і методи оцінки визначені як ключові фактори успіху в навчанні і розвитку дітей на початковому етапі навчання. Ця курсова робота досліджує роль та важливість різних підходів до оцінки учнів початкових класів та досліджує сучасні тенденції в цій галузі. Деталі та результати дослідження надихнуть на подальші висновки щодо оптимальних стратегій оцінювання, спрямованих на покращення якості навчального процесу та розвитку учнів. Визначення і застосування адекватних стратегій оцінки стає важливим елементом педагогічної практики, спрямованої на підвищення якості навчання і розвитку дітей раннього шкільного віку. Метою даного дослідження є аналіз сучасних форм і методів оцінки успішності учнів початкової школи з метою визначення їх впливу на процес навчання і розвиток учнів. Дослідницькі завдання: 1. Проаналізувати поточний стан оцінки успішності учнів початкової школи. 2. Вивчити основні форми та методи оцінки, що використовуються в педагогічній практиці. 3. Вивчити вплив різних стратегій оцінювання на мотивацію та успішність учнів. 4. Розробити рекомендації щодо оптимальних підходів до оцінки для покращення якості освіти в початкових школах. Для досягнення цих цілей використовуються такі методи дослідження, як аналіз наукової літератури, спостереження за педагогічним процесом, опитування вчителів і учнів, аналіз і порівняння уроків з використанням різних підходів до оцінки. Цей дослідницький проект спрямований на вдосконалення практики оцінки успішності в початкових школах з метою підвищення якості освіти та розвитку учнів. Об'єктом дослідження є процес оцінки ефективності навчання, який відбувається в початковій школі в шкільному середовищі. Предметом дослідження є самі форми та методи, що використовуються для оцінки успішності учнів у початкових школах. Сюди входять різні оцінки, тести, портфоліо, самооцінка, усні та письмові інтерв'ю, проектні роботи та інші методи, що використовуються для визначення рівня успішності учнів початкової школи.