0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості формування позитивних особистісних змін у процесі професійної підготовки майбутнього психолога (ID:1043177)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 64
Рік виконання: 2024
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ…………………………………………………………….6 1.1 Проблеми професійної підготовки психолога-практика……………….6 1.2 Самоактуалізація особистості як психологічна проблема……………..18 1.3 Обмеження та перешкоди самоактуалізації особистості………………23 РОЗДІЛ 2. ОСОЛИВОСТІ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ………………………………………………………………..32 2.1 Теоретичні та методичні засади дослідження…………………………...32 2.2 Динаміка самоактуалізації особистості майбутнього психолога у процесі професійної підготовки………………………………………………………35 2.3 Кроскультурне дослідження особливостей самоактуалізації особистості майбутніх психологів………………………………………………………..39 РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ ТА ШЛЯХИ СТИМУЛЮВАННЯ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА…………………………………………43 3.1 Особистісна зрілість студента-психолога як показник самоактуалізації………………………………………………………………43 3.2 Життєво-професійні цілі як характеристика самоактуалізації особистості майбутнього психолога……………………………………………………….46 3.3 Розвиток здатності до самоуправління як механізму активізації процесу самоактуалізації майбутнього психолога……………………………………48 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………54 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………57 ДОДАТОК А…………………………………………………………………64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Державна національна програма “Освіта (Україна ХХІ століття)” одним з основних завдань ставить гуманітаризацію та гуманізацію освіти з метою всебічного гармонійного розвитку особистості, розкриття нею всіх можливостей і здібностей, які дозволять повністю реалізувати себе. Ці завдання узгоджуються з основними положеннями Концепції гуманістичної психології, згідно з якою функція освіти - гуманна мета самореалізації особистості. А. Маслоу, один із засновників гуманістичної психології, стверджував, що якщо ми хочемо “пробудження і реалізації життєвих цінностей (що є лише ще одним аспектом самоактуалізації), то ми повинні прагнути до "пробудження і реалізації життєвих цінностей" (що є лише ще одним аспектом самоактуалізації). є) розглядалися б як основна мета освіти, привели б до величезного розквіту цивілізації нового типу. Люди стали б сильнішими, здоровішими і більшою мірою взяли б своє життя в свої руки. Завдяки підвищенню особистої відповідальності за своє життя та раціональному накопиченню цінностей, що визначають вибір, люди почали б активно трансформувати суспільство, в якому вони живуть. Рух за психічне здоров'я"я одночасно рух За духовність і соціальну гармонію". Наше сьогодення характеризується труднощами і кризами у всіх сферах життя, які в кінцевому підсумку призводять до криз і проблем кожної людини і формують соціальне замовлення професії психолога, що відображає усвідомлення цінності індивідуальності людини в суспільстві і ставлення до неї як до соціальної та психологічної реальності. У своїй практичній роботі психолог роз'яснює цей порядок і створює передумови для усвідомлення соціального статусу своєї професії. У порівнянні з іншими професіями робота психолога-практика є специфічною як своїм предметом – індивідуальністю людини – так і тим, що він і сам завжди виступає у власній професійній діяльності як індивідуальність. Об”єкт дослідження: особистісно-професійне зростання майбутнього психолога. Предмет дослідження: особливості процесу самоактуалізації особистості майбутнього психолога в умовах навчання у вищому навчальному закладі. Мета дослідження полягає у теоретичному обгрунтуванні специфіки процесу самоактуалізації особистості майбутнього психолога, виявленні особливостей його протікання, факторів впливу та умов активізації у ході професійної підготовки. Відповідно до мети були поставлені такі завдання дослідження: - обгрунтувати теоретичні підходи, розкрити сутність та специфіку процесу самоактуалізації особистості психолога-практика; - визначити критерії прояву, рівні та динаміку самоактуалізації особистості майбутнього психолога у процесі його професійної підготовки; - виявити зовнішні та внутрішні фактори впливу на процес самоактуалізації особистості майбутнього психолога-практика; - визначити та апробувати умови стимулювання особистісного зростання майбутніх психологів у навчально-виховному процесі. Для розв”язання поставлених завдань використовувався комплекс методів дослідження: аналіз психолого-педагогічної наукової літератури, класифікація, систематизація та узагальнення отриманої інформації; спостереження, бесіди, анкетування, стандартизовані опитувальники, психодіагностичні методики вивчення особистості, психолого-педагогічний експеримент (констатуючий та формуючий), активне соціально-психологічне навчання, статистичні методи обробки отриманих даних. Наукова новизна дослідження полягає у розкритті змісту поняття “самоактуалізація особистості психолога” та виявленні особливостей усвідомлення його студентами; визначенні критеріїв і рівнів прояву самоактуалізації майбутнього психолога (високий, середній, низький) та її динаміки у процесі професійної підготовки; дослідженні кроскультурних особливостей самоактуалізації особистості майбутніх психологів на прикладі студентів України і Чехії; визначенні зовнішніх (соціокультурні умови, методи та форми навчання) та внутрішніх (особистісна зрілість, самоставлення, життєві цілі) факторів впливу на протікання процесу самоактуалізації особистості майбутнього психолога; обгрунтуванні розвитку здатності до самоуправління як механізму стимулювання особистісного зростання студента-психолога. Практичне значення дослідження полягає в тому, що розроблена і апробована система роботи, спрямована на підвищення здатності до самоуправління розвитком професійно-значущих проявів особистості як механізму стимулювання процесу самоактуалізації майбутнього психолога, може бути використана у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів при підготовці майбутніх фахівців-психологів. Структура роботи. Дипломна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку джерел використаної літератури та додатків. Зміст дипломної роботи викладений на 64 сторінках комп”ютерного набору і містить 2 таблиці.