0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості саморегуляції старшокласників у процесі навчання (ID:1047544)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 57
Рік виконання: 2022
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМОРЕГУЛЯЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ 1.1. Поняття саморегуляції у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях 1.2. Структура, форми прояву, змістові характеристики саморегуляції старшокласників Висновки до 1-го розділу РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ 2.1. Організація та психодіагностичний інструментарій емпіричного дослідження 2.2. Результати дослідження саморегуляції старшокласників та їх інтерпретація 2.3. Рекомендації щодо поліпшення навичок саморегуляції старшокласників Висновки до 2-го розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Наявні дослідження процесу саморегуляції поведінки зосереджуються переважно на змістових характеристиках, в той час, як актуальним залишається дослідження особливостей саморегуляції поведінки старшокласників під час навчання, що і обумовлює вибір даної теми нашого дослідження. Об’єкт дослідження – саморегуляція як компонент емоційно-вольової сфери. Предмет дослідження – особливості процесу саморегуляції старшокласників у процесі навчання. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості саморегуляції старшокласників у процесі навчання. Згідно з метою дослідження визначено такі його завдання: Здійснити теоретичний аналіз проблеми саморегуляції у концептуальних підходах зарубіжних та вітчизняних вчених. Емпірично дослідити особливості саморегуляції старшокласників у процесі навчання учнів загальноосвітньої школи. Розробити і обґрунтувати психолого-педагогічні рекомендації щодо поліпшення навичок саморегуляції старшокласників.