0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тема: «Вплив сімейного середовища на формування агресивної поведінки у підлітків» (ID:1063324)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 41
Рік виконання: 2024
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ………………………………………………………………………5 1.1 Профілактика агресивної поведінки підлітків, як сучасна соціально-педагогічна проблема…………………………………………………………….5 1.2 Характеристика та особливості агресивної поведінки підлітків…………9 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РЕЗУЛЬТАТІВ ОСОБИСТІСНИХ ПРОБЛЕМ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕХНІК…………………………………………15 2.1 Організація формуючого експерименту…………………………………..15 2.2 Наукове обгрунтування та використання методичного забезпечення психологічної корекції особистісних проблем підлітків……………………..17 2.3 Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи………………...19 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………27 ДОДАТОК А……………………………………………………………………30 ДОДАТОК Б……………………………………………………………………34 ДОДАТОК В……………………………………………………………………36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Сучасне суспільство характеризується нестійкою соціальною ситуацією, яка зумовлює зростання різноманітних відхилень в особистісному розвитку та поведінці підростаючого покоління. Особливо тревогу, серед них, викликає агресивна поведінка підлітків, яка стала поширеним явищем у сучасних школах. Зростання чисельності молоді, схильних до різних форм агресивної поведінки, зумовлюють необхідність підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності з попередженням агресивної поведінки підлітків. Особливо тяжко цей період позначається на підлітках. Тривожним симптомом є зростання кількості неповнолітніх з агресивною поведінкою. Спостерігається демонстративна поведінка підлітків по відношенню до дорослих, збільшення міжгрупових і міжособистісних конфліктів і фактів агресивної поведінки. Наявність високої концентрації агресії у суспільстві не може не турбувати педагогів, психологів, батьків, оточуючих. Актуальність дослідження полягає в тому, що проблема зростання підліткової агресивності i злочину, спроба пояснення агресивних дій молодих людей, утрудняється тим, що не тільки в повсякденній свідомості, але й у професійних колах i в багатьох теоретичних концепціях явище aгрeciї одержує дуже суперечливе тлумачення. Розробкою даної проблеми займалося багато науковців, представники різних галузей науки: О.Б. Бовть, Р.У. Благута, Б.М. Ткач, С.В. Харченко, Л.В. Чаговец, З. Фрейд, А. Басс, А. Бандура, С. Берковітц, К. Лоренц та ін. Об’єкт дослідження – соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків. Предмет – форми та методи профілактики агресивної поведінки підлітків. Мета роботи: дослідити основні аспекти ооціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки підлітків. Відповідно до мети були визначені наступні завдання: 1) Вивчити профілактику агресивної поведінки підлітків, як сучасну соціально-педагогічну проблему; 2) Дати коротку характеристику агресивної поведінки підлітків; 3) Визначити ефективність форм та методів профілактики агресивної поведінки підлітків. 4) Розробити наукове обгрунтування та використання методичного забезпечення психологічної корекції особистісних проблем підлітків. Теоретична основа роботи: наукові розробки проблематики агресивної поведінки у підлітків авторства науковців Яценко Т.С. [21], О. Б.Бернацька [5]. Гіпотези дослідження: 1. Імовірно , що сімейне середовище має вплив на формування агресивної поведінки у підлітків, при чому основні фактори, що впливають, включають рівень конфліктності в сім'ї, рівень насильства, що спостерігається в сімейному середовищі, та якість сімейних взаємин. Для розв’язання поставлених завдань нами були використані такі методи дослідження: теоретико-критичний аналіз літератури з теми дослідження; зіставлення, узагальнення і синтезування здобутої інформації, також емпіричний метод для проведення дослідження. Група досліджуваних: 30 школярів у віці від 13 до 14 років. Структура роботи: складається із вступу, двох розділів ,висновків, списку літератури та трьох додатків. Загальний обсяг роботи 41 сторінка.