0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тема: «Психологічні особливості етнічної ідентичності у студ молоді в період війни в Україні» (ID:1063325)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 31
Рік виконання: 2024
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕТНІЧНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ РІЗНИХ ЕТНОМОВНИХ ГРУП……………………………………………………………………………6 1.1. Основні соціально-психологічні характеристики етнічної ідентичності………………………………………………………………………6 1.2. Соціально-психологічні підходи до вивчення етномовних особливостей етнічної ідентичності…………………………………………………………10 1.3. Етнічна та етномовна ідентичності: взаємозв’язки, взаємовпливи, особливості структури………………………………………………………..12 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИЇ ЧИННИКІВ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ УКРАЇНИ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ………………………………………………………………………..15 2.1 Методика вимірювання етнічної ідентичності Дж.Фінні…………….15 2.2 Загальна характеристика основного етапу дослідження……………….18 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….26 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………..28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Дослідження цієї теми є особливо актуальним в умовах триваючого воєнного конфлікту в Україні. Війна чинить значний психологічний вплив на українське суспільство, зокрема на молодь, яка опиняється в складних умовах соціальної нестабільності, невизначеності та загроз. Етнічна ідентичність студентів як частини молодого покоління може зазнавати трансформацій в такий період. Усвідомлення своєї етнічної належності, ставлення до власної культури, мови та традицій може посилюватися або змінюватися під впливом воєнних обставин. Це, в свою чергу, впливає на психологічний стан, світогляд та подальшу самореалізацію студентської молоді. Дослідження психологічних особливостей етнічної ідентичності в умовах війни є важливим для розуміння процесів, що відбуваються в українському суспільстві. Отримані результати можуть бути використані для розробки ефективних психологічних та соціальних програм підтримки студентства, що опинилося в складних воєнних обставинах. Об'єкт дослідження: Етнічна ідентичність студентської молоді в Україні в умовах воєнного конфлікту. Предмет дослідження: Психологічні особливості, динаміка та трансформації етнічної ідентичності студентів в Україні під впливом воєнного стану. Метою дослідження є виявлення та аналіз психологічних особливостей, динаміки та трансформацій етнічної ідентичності студентської молоді в Україні в умовах триваючого воєнного конфлікту. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні дослідницькі завдання: 1. Теоретично проаналізувати поняття етнічної ідентичності та особливості її формування у студентської молоді. 2. Визначити психологічні чинники, що впливають на трансформацію етнічної ідентичності студентів в умовах війни. 3. Емпірично дослідити особливості прояву та динаміку етнічної ідентичності української студентської молоді в період військового конфлікту. 4. Виявити специфічні психологічні характеристики етнічної самосвідомості студентів, зумовлені впливом воєнних обставин. 5. Розробити рекомендації щодо психологічної підтримки процесів збереження та розвитку етнічної ідентичності студентської молоді в умовах війни. Теоретико-методологічну основу дослідження "Психологічні особливості етнічної ідентичності у студентської молоді в період війни в Україні" складають такі підходи та концепції: Соціально-психологічний підхід до розуміння етнічної ідентичності Г. Теджфел, Дж. Тернер. Цей підхід розглядає етнічну ідентичність як результат соціально-психологічних процесів самокатегоризації, соціального порівняння та соціальної ідентифікації особистості. Концепція етнічної ідентичності Е. Еріксона, яка пояснює механізми її формування та трансформації на різних етапах життєвого шляху особистості. Для дослідження були використані такі методи: Систематизація, узагальнення, порівняння, моделювання для теоретичного обґрунтування концепції дослідження. Емпіричні методи: Шкала етнічної ідентичності Дж. Фінні. База дослідження: 165 досліджуваними 17-22 рр., які до вступу в заклад вищої освіти жили в різних містах (84) і селах (81) України. Наукова новизна дослідження: Комплексне дослідження психологічних особливостей етнічної ідентичності студентської молоді в умовах воєнного конфлікту в Україні. Попередні дослідження, як правило, розглядали окремі аспекти етнічної ідентичності або вивчали її в мирний час. Дане дослідження дозволить отримати цілісне уявлення про трансформацію етнічної самосвідомості під впливом екстремальних соціально-політичних умов. Практична значущість одержаних результатів дослідження виявляється в таких аспектах: Розробка та впровадження в практику психологічного супроводу та підтримки студентської молоді в умовах воєнного конфлікту. Отримані дані можуть бути використані при створенні спеціалізованих психологічних програм, спрямованих на зміцнення, підтримку та гармонізацію етнічної ідентичності. Удосконалення системи психологічної допомоги та консультування студентської молоді з питань адаптації до соціально-політичних змін і кризових ситуацій. Знання особливостей трансформації етнічної ідентичності дозволить психологам ефективніше вибудовувати процес надання допомоги.