0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Чинники агресії у підлітковому віці (ID:1063921)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 72
Рік виконання: 2024
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ АГРЕСІЇ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 1.1. Сутність агресивної поведінки у дослідженнях зарубіжних та вітчизняних психологів 1.2. Соціально-психологічна характеристика підліткового віку 1.3. Аналіз чинників агресії у підлітковому віці Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ АГРЕСІЇ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 2.1. Організація і методи дослідження чинників агресивної поведінки підлітків 2.2. Аналіз та інтерпретація даних дослідження Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ПОВЕДІНКИ ОСІБ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ПРОЯВАМИ АГРЕСІЇ 3.1. Програма психологічної корекції поведінки осіб підліткового віку з проявами агресії 3.2. Аналіз результатів впровадження програми психологічної корекції поведінки осіб підліткового віку з проявами агресії 3.3. Рекомендації щодо зниження рівня агресії у підлітків Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Сутність агресивної поведінки у дослідженнях зарубіжних та вітчизняних психологів Перед тим, як говорити про чинники агресії у підлітковому віці необхідно коротко розглянути сутність агресії, агресивної поведінки та проаналізувати визначення цих понять у наукових дослідженнях. Проблематика агресивності займає значне місце в наукових дослідженнях і публікаціях. Попри те, що цей феномен активно досліджується і обговорюється у наукових колах, питання про його сутність досі відкрите і обговорюване. В області психології під терміном «агресія» (що походить від латинського слова «aggressio», що означає напад), розуміють таку поведінку, яка має на меті нанесення фізичної чи психологічної шкоди іншій особі, можливо, аж до її знищення. Психологічні дослідження виявили, що стан агресії часто супроводжується емоціями, такими як гнів, ворожість та ненависть. Агресія може відбуватися як на усвідомленому, так і на неусвідомленому рівні. Наприклад, інстинктивна реакція на загрозу життю, як-то самозахист, виникає на підсвідомому рівні. Навіть непомітний для особистості агресивний імпульс може впливати на її поведінку. Проте, зазвичай, поведінка людини регулюється свідомістю та волею, окрім деяких екстремальних ситуацій, які викликають афективний стан. Агресія буває розділена на два види: ворожа та інструментальна. При ворожій агресії особа має намір завдати зла чи шкоди об'єкту свого нападу. Інструментальна агресія не має за мету пряме нанесення шкоди; замість цього, агресивні дії використовуються як засіб досягнення певної мети, проте в результаті шкода все ж може бути завдана [2, с. 16]. В «Великій українській енциклопедії» концепція агресивності розглядається як багатогранний термін. З одного боку, вона визначається як ситуативний стан, властивий афективним вибухам гніву та імпульсивній поведінці, яка спрямована на джерело фрустрації та є відповіддю на конфліктну ситуацію. З іншого боку, агресивність розглядається як характерна риса особистості, що проявляється у формі постійної схильності до агресивних дій. Як характеристика особистості, агресивність може бути обумовлена низкою факторів, включаючи негативний соціальний досвід, генетичні схильності, психопатології та інші [4].