0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теоретичні проблеми науки (ID:1063931)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 19
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКА ЯК СИСТЕМА ЗНАНЬ, СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ ТА СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ 1.1. Наука як система знань 1.2. Наука як сфера суспільної діяльності 1.3. Наука – соціальний інститут РОЗДІЛ 2. СПЕЦИФІКА ФІЛОСОФСЬКОГО ОСМИСЛЕННЯ ФЕНОМЕНУ НАУКИ. В. І. ВЕРНАДСЬКИЙ ПРО НАУКУ 2.1 Специфіка філософського осмислення феномену науки 2.2. В. І. Вернадський про науку РОЗДІЛ 3. СОЦІОКУЛЬТУРНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАУКИ. НАУКА В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ КУЛЬТУРИ 3.1. Соціокультурна спрямованість науки 3.2. Наука в системі сучасної культури ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Наука як система знань Найменшою одиницею науки – є знання. На перших етапах розвитку суспільства, знання передавались через покоління та набували свого значення в процесі роботи та повторному підтвердженні операцій. Саме тому знання не потребувало певного підтвердження зі сторони людей. У науковому контексті, знання вважаються правильними, або «дійсними», коли вони ефективно відображають об'єктивні властивості та явища реальності. В основі існування таких знань лежать теорії, умовиводи, судження та різноманітні концептуальні моделі, які були розроблені на базі наукових досліджень та випробувані через час та практику. Наукове знання, таким чином, є об'єктивним відображенням дійсності, систематизованим у формі концепцій, теорій, законів, ідей, що забезпечують розуміння та передбачення явищ навколишнього світу. Воно відрізняється від звичайного знання своєю глибиною, точністю та ти, що заснована на ретельно перевірених наукових даних, і прагне до безперервного оновлення та уточнення відповідно до нових відкриттів та інновацій. Наукове знання може існувати у латентних формах, які включають у себе не тільки соціокультурний досвід людства, але й глибокі підсвідомі шари людської психіки. Знання передається не тільки у знаковій, але й у декларативній формі, забезпечуючи можливість їх використання у різних сферах діяльності. Процедурні знання, тобто ті, які можуть бути використані в практичній діяльності, формують основу професійної експертизи.