0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особистісна зрілість старших школярів у зв’язку зі стилем сімейного виховання (ID:1063945)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………….……3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБИСТІСНОЇ ЗРІЛОСТІ СТАРШИХ ШКОЛЯРІВ ТА СТИЛЮ БАТЬКІВСЬКОГО ВИХОВАННЯ ЯК ЧИННИКА ЙОГО РОЗВИТКУ 1. 1. Поняття особистісної зрілості в вітчизняній і зарубіжній психології…………………………………………………………………..……..…6 1. 2. Особистісна зрілість старшокласників як психологічна проблема……………………………………………………………………..……...11 1. 3. Зв’язок стилю сімейного виховання і особистісної зрілості старших школярів…………………………………………………………………14 Висновки до 1 розділу..…………………………………………………………...19 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ’ЯЗКУ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ОСОБИСТІСНУ ЗРІЛІСТЬ СТАРШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Організація та методи дослідження…………………………………..……..20 2.2. Результати емпіричного дослідження особистісної зрілості учнів старшої школи……………………………………………………………………23 2.3. Результати емпіричного дослідження мотивації та задоволеності основних потреб старшокласників……………………………………………….27 2.4. Опис та інтерпретація отриманих результатів дослідження стилю сімейного виховання та його впливу на особистісну зрілість раннього юнацтва………………………………………………………….……..30 Висновки до 2 розділу………………………………………………………….....33 ВИСНОВКИ……………………………………………………………...………..35 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ…………………………………………………….........36 ДОДАТКИ……………………………………………………………………..…..38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. 1. Поняття особистісної зрілості в вітчизняній і зарубіжній психології Особистісна зрілість у процесі розвитку є умовою та критерієм успішної реалізації людиною нових біологічно й соціально обумовлених статусів, функцій та ролей. Проведений аналіз вивчення феномену особистісної зрілості вказує про відсутність чіткого, структурованого уявлення про показники, за якими можна визначити рівень досягнення людиною особистісної зрілості. Науковці зазначають, що зрілість характеризує рівень особистісного розвитку згідно з вимогами фізіологічного розвитку, функціонування та адаптації людини як системи загалі в цілому. У зарубіжній психології феномен особистісної зрілості розглядають як концепцію особистісного способу існування (психологи гуманістичного напряму (А. Маслоу, Г. Салліван, В. Франкл, Г. Олпорт, К. Роджерс та ін.). У вітчизняній психології цю проблему пов’язують зі здатністю людини до саморегуляції, самостійності у вчинках і судженнях, відповідальності за себе, інших і соціальну ситуацію загалом [3, с. 131-132]. Головні підходи до розуміння поняття «зрілість» у сучасній психології сконцентровано у розгляді зрілості як загальної тенденції розвитку, змін при збереженні своєї унікальності, здатності до постійного саморозвитку та як розвитку моделі психічної організації на різних вікових етапах: емоційна зрілість; моральна зрілість, інтелектуальна зрілість; професійна зрілість тощо. З. Фрейд головними показниками особистісної зрілості вважав прагнення людини створюючи щось цінне, працювати, прагнення любити іншу людину. В системі поглядів А .Адлера характеристикою зрілості особистості є соціально-корисний тип, що характеризується високим ступенем активності та соціальним інтересом. К. Юнга стверджував, що особистісне зростання відбувається протягом усього життя, кінцевою метою якого стає повна реалізація «Я». Е. Фромм визначав зрілу цілісну структуру характеру людини, який поділяється на соціальні типи характеру (рецептивний, превалюючий, ринковий, накопичуючий, продуктивний). Представники екзістенціально-гуманістичний напряму (Г. Олпорт, А. Маслоу, В. Франкл, К. Роджерс) вважали, що у людини є потенціал до безперервного розвитку [3, с. 133]. І. М. Шаповал [15] зазначає, що поняття «зрілість» у сучасній психології використовується для опису людини у трьох аспектах.