0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості дитячо-батьківських стосунків у осіб юнацького віку з деструктивними типами прив’язаності (ID:1064086)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 58
Рік виконання: 2024
Вартість: 1300
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ СТОСУНКІВ У ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ З ДЕСТРУКТИВНИМИ ТИПАМИ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ 1.1. Психологічні особливості дитячо-батьківських стосунків……… 1.2. Надійний та деструктивні типи прив’язаності в осіб юнацького віку……...…………………………..……………………………... Висновки до 1 розділу……………………………………………... РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ СТОСУНКІВ У ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ З ДЕСТРУКТИВНИМИ ТИПАМИ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ 2.1 Організаційні аспекти і методологія дослідження типів прив’язаності та дитячо-батьківських стосунків…………......................................................................... 2.2 Аналіз результатів дослідження типів прив’язаності у осіб юнацького віку ……….………………………………………. 2.3 Особливості результатів дослідження дитячо-батьківських стосунків……………………………..……………………… 2.4 Аналіз кореляційних зв’язків між дитячо-батьківськими стосунками та деструктивними типами прив’язаності……………………………………………………….. Висновки до 2 розділу………………………………………………. РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ НА ДЕСТРУКТИВНІ ТИПИ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ З РІЗНИМИ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИМИ СТОСУНКАМИ 3.1 Різні методи корекції деструктивних типів прив’язаності…………………………………………………………. 3.2 Особливості застосування когнітивно-поведінкової терапії для корекції деструктивних типів прив’язаності………..………………… 3.3 Програма корекціїї деструктивних типів прив’язаності осіб юнацького віку з різними дитячо-батьківськими стосунками……………………………………………………………. 3.4 Апробація програми корекції деструктивних типів прив’язаності осіб юнацького віку з різними дитячо-батьківськими стосунками…………………………………………………………. Висновки до 3 розділу………………………………………………. ВИСНОВКИ…………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….…………...
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Психологічні особливості дитячо-батьківських стосунків Розуміння та аналіз дитячо-батьківських стосунків є важливим аспектом для побудови гармонійних сімейних взаємовідносин. Окрім цього, психологічно здорова модель взаємин, що спостерігається від раннього дитинства, є важливим компонентом у формуванні подальших міжособистісних зв’язків протягом наступних вікових періодів. Вивченням батьківсько-дитячих стосунків займалися такі відомі науковці, як: М. Айнсворт [1], Е. Фромм [2], Д. Боулбі [3], К. Бреннан [4], К. Фрейлі [5], М. Штерн [6], З. Крижановська [7] та інші. Цей список не є вичерпним і поповнюється з кожним роком, адже в суспільстві розвивається тенденція до поглиблення та вирішення психологічних труднощів для налагодження взаємостосунків з іншими. На відміну від вищезгаданих класиків у дослідженні психології сім’ї, відносно новою є теорія бондингу Г. Паркера (Parental Bonding Instrument, PBI). Г. Паркер зазначає, що в центрі даної теорії знаходяться: емоційне ставлення до дитини, міжособистісна дистанційованість, емпатія, байдужість. Вищезазначені характеристики можуть призводити до наступних форм поведінки батьків: гіперконтроль, надмірне втручання в дії дитини, перешкоджання автономності та прояву індивідуальності дитини [8]. Подібна негативна поведінка батьків призводить до розладу у взаємостосунках та, як наслідок, до деструктивного типу прив’язаності, що буде константним протягом подальшого життя, якщо не втручатися в його корекцію