Особливості дитячо-батьківських стосунків у осіб юнацького віку з деструктивними типами прив’язаності (ID:1064086)
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ СТОСУНКІВ У ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ З ДЕСТРУКТИВНИМИ ТИПАМИ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ
1.1. Психологічні особливості дитячо-батьківських стосунків………
1.2. Надійний та деструктивні типи прив’язаності в осіб юнацького віку……...…………………………..……………………………...
Висновки до 1 розділу……………………………………………...
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ СТОСУНКІВ У ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ З ДЕСТРУКТИВНИМИ ТИПАМИ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ
2.1 Організаційні аспекти і методологія дослідження типів прив’язаності та дитячо-батьківських стосунків………….........................................................................
2.2 Аналіз результатів дослідження типів прив’язаності у осіб юнацького віку ……….……………………………………….
2.3 Особливості результатів дослідження дитячо-батьківських стосунків……………………………..………………………
2.4 Аналіз кореляційних зв’язків між дитячо-батьківськими стосунками та деструктивними типами прив’язаності………………………………………………………..
Висновки до 2 розділу……………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ НА ДЕСТРУКТИВНІ ТИПИ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ З РІЗНИМИ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИМИ СТОСУНКАМИ
3.1 Різні методи корекції деструктивних типів прив’язаності………………………………………………………….
3.2 Особливості застосування когнітивно-поведінкової терапії для корекції деструктивних типів прив’язаності………..…………………
3.3 Програма корекціїї деструктивних типів прив’язаності осіб юнацького віку з різними дитячо-батьківськими стосунками…………………………………………………………….
3.4 Апробація програми корекції деструктивних типів прив’язаності осіб юнацького віку з різними дитячо-батьківськими стосунками………………………………………………………….
Висновки до 3 розділу……………………………………………….
ВИСНОВКИ………………………………………………………….
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….…………...
Зразок роботи
1.1. Психологічні особливості дитячо-батьківських стосунків
Розуміння та аналіз дитячо-батьківських стосунків є важливим аспектом для побудови гармонійних сімейних взаємовідносин. Окрім цього, психологічно здорова модель взаємин, що спостерігається від раннього дитинства, є важливим компонентом у формуванні подальших міжособистісних зв’язків протягом наступних вікових періодів.
Вивченням батьківсько-дитячих стосунків займалися такі відомі науковці, як: М. Айнсворт [1], Е. Фромм [2], Д. Боулбі [3], К. Бреннан [4], К. Фрейлі [5], М. Штерн [6], З. Крижановська [7] та інші. Цей список не є вичерпним і поповнюється з кожним роком, адже в суспільстві розвивається тенденція до поглиблення та вирішення психологічних труднощів для налагодження взаємостосунків з іншими.
На відміну від вищезгаданих класиків у дослідженні психології сім’ї, відносно новою є теорія бондингу Г. Паркера (Parental Bonding Instrument, PBI). Г. Паркер зазначає, що в центрі даної теорії знаходяться: емоційне ставлення до дитини, міжособистісна дистанційованість, емпатія, байдужість. Вищезазначені характеристики можуть призводити до наступних форм поведінки батьків: гіперконтроль, надмірне втручання в дії дитини, перешкоджання автономності та прояву індивідуальності дитини [8]. Подібна негативна поведінка батьків призводить до розладу у взаємостосунках та, як наслідок, до деструктивного типу прив’язаності, що буде константним протягом подальшого життя, якщо не втручатися в його корекцію
Інші роботи з даної категорії: