0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ З ПРОБЛЕМИ ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ» (ID:1072664)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 71
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ПЕРЕДМОВА РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ З ПРОБЛЕМИ ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ 1.1. Консультування як метод психологічного впливу: основи, задачі та особливості 1.2. Дитяча агресивність: поняття, причини, специфіка проявів 1.3 Розлади аутичного спектру: сутність дефініції та механізм впливу на психічний стан дитини Висновок до І розділу РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПЛИВУ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ПРИ ПРОЯВАХ АГРЕСИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ 2.1. Діагностичне дослідження рівня агресивності у дітей з розладами аутичного спектру 2.2 Методологічні основи та реалізація психологічного консультування при проявах агресивності у дітей з РАС 2.3. Якісний аналіз ефективності обраного методу корекції Висновок до ІІ розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тематика магістерської роботи «Психологічне консультування з проблеми подолання агресивності у дітей з розладами аутичного спектру» є актуальною в аспекті сучасної наукової парадигми через зростаючу кількість дітей, що мають прояви агресивності та недостатність ефективних засобів корекції даної проблеми. Сучасний період розвитку теорії і практики прикладної та спеціальної психології характеризується посиленою увагою до поглибленого вивчення особливостей психічного розвитку дітей з розладами аутичного спектру (далі - РАС), до розвитку емоційно-вольової сфери, соціальних відносин, комунікації та поведінкових проявів. Розлади аутичного спектру є надзвичайно складною проблемою як у теоретичному, так і в практичному аспектах. Проблема РАС вивчалась і висвітлювалась у науково-методичних джерелах, медичній, психолого- педагогічній літературі протягом довгого проміжку часу. Базовими були наукові праці іноземних вчених H. Asperger, L. Bender, S. Harris, B. Hermelin, L. Kanner etc. Українськими теоретиками та практиками Т. Ілляшенко, С. Конопляста, К. Островська, М. Рождественська, М. Химко, Д. Шульженко тощо ця тема також активно досліджується. Корекційна робота з дітьми з РАС вимагає від усієї команди фахівців (лікарів, корекційних педагогів, психологів, логопедів, реабілітологів), батьків та родичів нових прогресивних поглядів на проблему подолання агресивних проявів у дітей з РАС в комплексному форматі. Це обумовлено специфікою психічного розвитку таких дітей, зокрема, труднощами у налагодженні ними соціальної взаємодії та комунікації (Т. Скрипник, С. Тортора, Е. Шоплер, І. Шпіцберг, Р. Шрамм тощо). На думку доктора педагогічних наук, академіка АПН України В. Синьова важливо забезпечити мультидисциплінарний характер діагностично-прогностичної та корекційно-реабілітаційної діяльності фахівця. Тож, психоконсультативна та корекційно-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектру набуває на сучасному етапі розвитку корекційної педагогіки надзвичайної актуальності. Адже в сучасній практиці досі спостерігаються прогалини щодо психологічного консультування та корекції поведінкових проявів РАС. Об’єкт дослідження – агресивність як феномен та особливості її проявів у дітей із розладами аутичного спектру. Предмет дослідження – психологічне консультування як засіб корекції поведінкових проявів, а саме агресивності у дітей, що мають розлади аутичного спектру. Метою дослідження є теоретичне та практичне дослідження ефективності психологічного консультування при подоланні агресивності у дітей з РАС. Завдання дослідження: 1.Вивчити та проаналізувати психолого-педагогічну та науково-методичну літературу з питання психологічного консультування при подоланні агресивності у дітей з РАС. 2)Експериментальним шляхом вивчити специфіку проявів агресивності у дітей з розладами аутичного спектру. 3) Розробити методологічні засади та програму психологічного консультування з вищезазначеної проблеми. 4)Здійснити кількісний та якісний аналіз отриманих результатів дослідження. Гіпотеза дослідження: психологічне консультування - ефективний засіб корекції агресивних проявів у дітей з РАС. Методами дослідження є: емпіричні: аналіз анамнестичних даних, психолого-педагогічний аналіз (спостереження) з метою виявлення особистісних особливостей та особливостей психоемоційного стану дітей з РАС; аналіз бесід; психолого-педагогічні експерименти констатувального та формувального характеру - соціологічні методи: вивчення медичної та психолого-педагогічної документації; - психологічні методи: психологічна діагностика; спостереження, консультування; - педагогічні методи: педагогічне спостереження; індивідуальні бесіди з дітьми, вихователями, психологами, батьками дітей. Теоретико-методологічною основу нашого дослідження складають наукові роботи, що описують РАС як феномен та механізми впливу даного стану на поведінкові реакції: Н. Андреєва, Н. Базима, А. Душка, Н. Івашура, Х. Качмарик, С. Конопляста, В. Косинкіна, Я. Крет, В. Кротенко, З. Ленів, О. Літвінова, Н. Липка, І. Логвінова (І. Шептун), С. Максименко, І. Марцинковский, О. Мякушко, А. Обухівська, К. Островська, Л. Рибченко, М. Рождественська, О. Романчук, Х. Сайко, Т. Сак, Г. Сивик, В. Синьов, Т. Скрипник, В. Тарасун, Ю. Товкес, К. Островська, Г. Хворова, А. Чуприков, М. Шеремет, Д. Шульженко, О. Шульженко та ін. Наукова новизна полягає у розробці інноваційної системи роботи та детальних методичних рекомендацій з проведення психологічного консультування саме з проблематики агресії у дітей з розладами аутичного спектру. Практична значимість обумовлюється впровадженням у роботу психолога запропонованих рекомендацій для ефективного подолання проявів агресії у дітей з РАС. Розробка та добір психолого-педагогічних умов консультування дозволить більш якісно вирішувати проблеми входження дитини з РАС у соціум, оптимізувати відносини дітей з РАС та батьків у родинах. Матеріали дослідження можуть використовувати в практичній роботі психологи, дефектологи, вихователі та вчителі закладів дошкільної та загальної середньої освіти. Структура роботи. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.