0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Особливості профілактики інтернет-залежності підлітків в умовах закладу освіти» (ID:1078119)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 26
Рік виконання: 2024
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПІДЛІТКІВ5 1.1 Поняття інтернет-залежності та її види5 1.2 Психологічні механізми розвитку інтернет-залежності у підлітків7 1.3 Соціальні та освітні фактори, що сприяють розвитку інтернет-залежності8 РОЗДІЛ 2. ПРОФІЛАКТИКА ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ11 2.1 Роль освітнього закладу в профілактиці інтернет-залежності11 2.2 Методи та технології профілактики: від теорії до практики15 2.3 Взаємодія з батьками як елемент профілактики інтернет-залежності16 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМ ПРОФІЛАКТИКИ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ18 3.1 Опис досвіду закладів освіти у впровадженні профілактичних програм18 3.2 Аналіз результативності заходів профілактики на прикладах19 3.3 Рекомендації щодо оптимізації профілактичних програм21 ВИСНОВОК23 СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Наукова новизна роботи полягає у комплексному аналізі проблеми інтернет-залежності серед підлітків в контексті освітнього середовища, що враховує сучасні тренди використання цифрових технологій. Теоретичне значення дослідження виявляється в систематизації та розширенні наявних знань про механізми розвитку інтернет-залежності та ефективність профілактичних заходів. Практичне значення дослідження полягає в розробці рекомендацій, спрямованих на покращення ефективності профілактичних програм в освітніх закладах, що може сприяти зниженню рівня інтернет-залежності серед підлітків. Результати дослідження можуть бути використані адміністрацією шкіл та коледжів для оптимізації виховної роботи, а також вчителями та батьками, працівниками соціально психологічних служб для формування здорових звичок використання інтернету серед дітей. Методи дослідження: аналіз теоретичного огляду літератури, анкетування, інтерв’ювання. Використання стандартизованих психологічних тестів та шкал для вимірювання різних аспектів інтернет-залежності серед підлітків, методи математичної статистики для обробки результатів емпіричного дослідження.