0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМОЕФЕКТИВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ (ID:1082102)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ САМОЕФЕКТИВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 5 1.1. Теоретичний аналіз поняття самоефективності особистості у психологопедагогічній літературі 5 1.2 Психологічні особливості розвитку самоефективності студентської молоді 9 1.3Критерії самоефективності. Самоефективність у системі когнітивних,емоційних та психобіографічних якостей студентської молоді 11 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ САМОЕФЕКТИВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 14 2.1. Методологічна основа дослідження 14 2.2 Діагностика рівня самоефективності у студентської молоді 17 2.3 Аналіз отриманих результатів 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Сьогодні глобальні політичні та соціально-економічні зміни суттєво коригують традиційні структури людського життя та задають нові стандарти життєвого успіху. Люди стикаються з необхідністю вирішувати складні проблеми та знаходити особисті психологічні ресурси для продуктивної самореалізації. Сучасне життя вимагає від людини використовувати всі свої здібності і таланти та реалізовувати свій потенціал. Це пов'язано з тим, що конкуренція майже у всіх сферах життя вимагає наявності та прояву певних якостей: цілеспрямованості, незалежності, впевненості в собі, навичок досягнення поставлених планів та вміння ефективно використовувати власні когнітивні процеси. Ці якості добре пояснюються психологічною рисою самоефективності. Кожна людина завжди хоче досягти успіху і досягти поставлених цілей, але не всім це вдається. Таких людей можна назвати самоефективними. Поняття самоефективності можна використовувати для оцінки здатності людини усвідомлювати свої можливості та використовувати їх оптимальним чином. Питання розвитку самоефективних особистостей та створення умов для самореалізації давно привертає увагу теоретиків, дослідників, психологів і практиків. Проблема самоефективності посідає важливе місце в сучасній психології. Її теоретико-методологічні та практичні засади активно досліджувалися у працях А. Бандури, Д. Шенка, М. Єрусалима, Б. Циммермана. Сутнісні особливості самоефективності досліджували зарубіжні вчені Д. Капраро, Е. Лангер, Д. Сервон та Д. Роттер. Об'єктом дослідження є самоефективність учнівської молоді. Предмет дослідження – психологічні особливості розвитку самоефективності студентської молоді. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості розвитку самоефективності студентської молоді.