0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Спілкування як чинник формування особистості (ID:1110857)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 52
Рік виконання: 2024
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Аналіз наукових підходів до визначення поняття «спілкування» 5 1.2. Спілкування у структурі формування особистості 11 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 17 РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 19 2.1. Поняття процесу спілкування 19 2.2. Особливості розвитку спілкування особистості на різних вікових етапах 21 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 27 РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ СПІЛКУВАННЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 29 3.1. Організація дослідження 29 3.2. Учасники дослідження 30 3.3. Результати емпіричного дослідження 32 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ 41 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Формування людського індивіда виявляє свої особливості вже на перших етапах. Головна їх – це опосередкований характер зв'язків дитини з навколишнім світом. Діяльність дитини дедалі більше постає як реалізує її зв'язку з людиною через речі, а зв'язку з речами – через людину. Ця ситуація розвитку призводить до того, що речі відкриваються дитині не тільки в їх фізичні властивості, але й у тій особливій якості, яку вони набувають у людській діяльності – у своєму функціональному значенні. Предметна діяльність дитини набуває гарматної структуру, а спілкування стає мовленнєвим, опосередкованим мовою [11]. Проблема спілкування належить до найважливіших для підлітка і старшокласника сфер життєдіяльності. Усі психологи єдині у визнанні значення спілкування у формуванні особистості підлітковому та юнацькому віці. Ці періоди дуже істотні на формування основних структурних компонентів особистості. Актуальність вивчення особливостей спілкування підлітків різко зростає цьому етапі розвитку суспільства, коли йде різка зміна соціальних відносин, характеру особистісних взаємодій, моральних норм, цінностей тощо [6]. Підлітковий вік у більшості вітчизняних (Л.С. Виготський, І.С. Кон, Д.І. Фельдштейн, Д.Б. Ельконін) та зарубіжних (Ш. Бюлер, К. Левін, Ст. Холл, Е. Шпрангер, Е. Еріксон) психологічних підходів і теорій розглядається як суперечливий та критичний етап розвитку особистості. Мета роботи: вивчити роль спілкування у розвитку особистості на прикладі підлітків. Об’єкт роботи: спілкування, як із найважливіших фаз формування особистості школяра, як цілісний процес. Предмет роботи: особливості спілкування підлітків. Гіпотеза роботи: у підлітковому віці відбуваються якісні зміни спілкування порівняно з дітьми молодшого шкільного віку, а також посилюється потреба у спілкуванні загалом, що потребує подолання цих труднощів у спілкуванні. Завдання роботи: 1. Розглянути наукові підходи до визначення поняття «спілкування», його види та функції. 2. Дослідити спілкування у структурі формування особистості. 3. Розкрити поняття процесу спілкування. 4. Визначити особливості розвитку спілкування особистості на різних вікових етапах. 5. Провести емпіричне дослідження щодо особливостей спілкування підлітків та його ролі у процесі розвитку особистості. Методи дослідження: - теоретичні: аналіз проблематики на базі вивчення психолого-педагогічної літератури; - емпіричні: метод психо-діагностичного дослідження, метод графічного представлення даних, метод описової статистики; - методи обробки даних: графічне представлення даних результатів дослідження. Методики дослідження: - Тест «Діагностика рівня емпатичних здібностей» за В.В. Бойко (Додаток 1) [4]. - Методика «Потреба у спілкуванні» за Ю.М. Орловим (Додаток 2) [9]. Структура дослідження. Робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, який налічує 21 найменування, додатків. Загальна кількість сторінок – 52.
Інші роботи з даної категорії: