0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ СІМ'ЯХ (ID:1111361)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 59
Рік виконання: 2023
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ СІМ'ЯХ………………………………………………………………………………..5 1.1 Формування особистості дітей молодшого шкільного віку у сім'ї…………..5 1.2 Особливості самооцінки дітей молодшого шкільного віку…………………..10 1.3 Виховання дітей молодшого шкільного віку у неблагополучних сім'ях….14 Висновки до розділу 1………………………………………………………………19 РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ НЕБЛАГОПОЛУЧНОЇ СІМ'Ї…………………………………………………………………………………20 2.1 Проблеми дітей молодшого шкільного віку з неблагополучної сім'ї………20 2.2 Способи соціально-педагогічної підтримки молодших школярів, які виховуються в неблагополучній сім'ї………………………………………………28 Висновки до розділу 2………………………………………………………………36 РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ СІМ'ЯХ……………………………………………………………………………….37 3.1 Організація дослідження………………………………………………………..37 3.2 Методи та методики……………………………………………………………..37 3.3 Аналіз результатів дослідження…………………………………………………39 Висновки до розділу 3……………………………………………………………….43 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………….45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………47 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………….51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Нині в більшості випадків у більшості випадків вихованням, спілкуванням займається мати, батько ж - "за інтересами, за настроєм". Психолого-педагогічна робота з батьками – складний напрямок. Не всі батьки володіють психологічною наукою, тому вихованням займаються, як можуть, інші звертаються по допомогу до наукової літератури. Деякі батьки впевнені у своїй компетентності, звинувачують у разі труднощів освітню організацію, суспільство. Але це далеко не так, очевидно, що правильне виховання залежатиме від взаємодії союзу сім'ї, освітньої організації та соціокультурного середовища. Однак істотну роль у вихованні може надати і братсько-сестринські стосунки. Значимість сиблінгових стосунків у формуванні досвіду сімейних стосунків у молодших школярів є необхідною умовою в розвитку характеру спілкування з оточуючими в учнівському колективі, вплив сиблінгового спілкування на соціальну позицію молодших школярів, вибір міжособистісних стосунків особистості в групі. Водночас, досвід сімейних стосунків веде за собою індивідуально-особистісний розвиток молодших школярів. А слабкість сімейних стосунків і сиблінгового спілкування негативно позначається на формування особистості молодшого школяра, посилює негативний вплив соціокультурного середовища. Стан наукової розробки. Аналізуючи дослідження Є.В. Черносвістова, Н.Г. Алексєєва, Л. І. Божович, А. І. Ліпкіної, було виявлено, що центральною характеристикою будь-якої особистості є «Я-Концепція». «Я-Концепцію» досліджував І. П. Шахов, і визначив як відносно стійку й усвідомлену систему уявлень особистості про себе, на основі якої людина будує ставлення до себе і свою взаємодію з іншими людьми. Складовою і невід'ємною частиною «Я-Концепції» є самооцінка. Самооцінку у психології визначають як оцінку особистістю самої себе, своєї зовнішності, місця серед інших людей, своїх якостей і можливостей. Самооцінка є системоутворюючим ядром індивідуальності особистості, яка багато в чому визначає життєві позиції людини, рівень її домагань, всю систему оцінок. Самооцінка впливає на формування стилю поведінки і життєдіяльність людини. Іншими словами, самооцінка багато в чому обумовлює динаміку і спрямованість розвитку суб'єкта. Активно сприяючи індивідуально-особистісному розвитку молодших школярів, сімейні стосунки досягають рівня індивідуально-особистісного розвитку молодших школярів, особистісного розвитку молодших школярів, набутих у ході сімейних і сиблінгових стосунків. Розвиток позитивно впливає на виховні цілі та завдання в сім'ї. Формування і розвиток особистості молодшого школяра проявляється в його спілкуванні з оточуючими його людьми. Важливим для становлення характеру дитини є стиль взаємодії батьків один з одним, а також спосіб поводження дорослих із самою дитиною, різне ставлення дорослих із самою дитиною, різне ставлення сиблінгів один до одного, різне сімейне ставлення, різне коло спілкування з однолітками і дорослими. Метою цієї роботи є характеристика особливостей формування самооцінки у дітей молодшого шкільного віку у неблагополучних сім'ях, вивчення технологій соціально-педагогічної підтримки розвитку молодших школярів із неблагополучної сім'ї, а також дослідження особливостей самооцінки у підлітків у дітей молодшого шкільного віку у неблагополучних сім'ях. Об'єкт роботи - молодші школяри у неблагополучних сім'ях. Предмет роботи – вивчення особливостей самооцінки молодших школярів у неблагополучних сім'ях. З мети роботи можна визначити основні завдання дослідження:  Визначити особливості формування особистості дітей молодшого шкільного віку у сім'ї;  Охарактеризувати особливості самооцінки дітей молодшого шкільного віку;  Вивчити особливості виховання дітей молодшого шкільного віку у неблагополучних сім'ях;  Охарактеризувати проблеми дітей молодшого шкільного віку з неблагополучної сім'ї;  Визначити способи соціально-педагогічної підтримки молодших школярів, які виховуються в неблагополучній сім'ї;  Дослідити особливості самооцінки у підлітків у дітей молодшого шкільного віку у неблагополучних сім'ях. Методи дослідження: У роботі в процесі дослідження використовувалися психодіагностичні методи - методи тестування. 1) метод самооцінки Дембо-Рубінштейна 2) диференційно-діагностичний опитувальник Кейсі. Практичне значення одержаних результатів: Дослідження проводилося серед молодших школярів школи №23 м. Київ. Відповідно до цілей і завдань дослідження було проведено експериментальне дослідження самооцінки молодших школярів із неблагополучних сімей. Надалі ці дані можуть використовуватись для подальшого дослідження самооцінки молодших школярів у неблагополучних сім’ях. Структура роботи: дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів (два теоретичних і один практичний), висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел (38 джерел), 1 таблиці, 3 рисунків та 2 додатків та написана на 60 сторінках основного тексту.