0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Воля та її роль у поведінці дошкільника (ID:1124827)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 31
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. РОЗДІЛ 1. ВОЛЯ ЯК ОСНОВНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ 4 1.1. Воля як характеристика свідомості 4 1.2. Динаміка волі і аналіз вольової дії 6 РОЗДІЛ 2. ВОЛЯ ЯК ОДИН З РЕГУЛЮЮЧИХ ФАКТОРІВ У ПОВЕДІНЦІ ДОШКІЛЬНИКА 11 2.1. Розвиток окремих вольових властивостей у дошкільника 11 2.2. Воля як фактор психологічної готовності до школи дитини-дошкільника 13 2.3. Феноменологія і типологія вольових розладів 18 РОЗДІЛ 3. УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ВОЛІ У ДОШКІЛЬНИКІВ 21 3.1. Роль ігрової діяльності 21 3.2.Мовлення як чинник розвиток волі 22 3.3. Роль дитячих установ у формуванні волі дошкільників 24 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Для розгляду проблеми, зазначеної в заголовку пропонованої роботи, необхідно відзначити значущість періоду дошкільного дитинства в процесі всього особистісного формування людини. Отже, дошкільне дитинство — надзвичайно важливий період розвитку людини. Його існування обумовлене суспільно-історичним та еволюційно - біологічним розвитком суспільства і конкретного індивіда, що визначає завдання і можливості розвитку дитини даного віку. Дошкільне дитинство володіє самостійною цінністю незалежно від майбутнього дитині шкільного навчання. На етапі прийому дитини до школи (як і на перших порах навчання) доцільно діагностувати рівень психологічної зрілості дитини, але не шкільній, а дошкільної, так як саме зрілий дошкільник готовий до навчання в початковій школі (з точки зору соціальної адаптації й успішності засвоєння знань і навичок). Дошкільний вік є унікальним і вирішальним періодом розвитку дитини, коли закладаються основи особистості, формуються воля й довільну поведінку, активно розвивається уява, творчість, загальна ініціативність, і всі ці найважливіші якості формуються в процесі навчальних занять, а в головній діяльності дошкільника — гра. Саме в такому контексті і були розглянуті основні аспекти процесу формування волі у дошкільнят. Структура дослідження. У першому розділі пропонованої роботи воля була розглянута як основна характеристика особистісного розвитку. В контексті даного питання були також вивчені визначення волі в різних розділах психологи, а також основні теорії волі. Крім цього, поетапно були проаналізовані основні вольові дії. У другому розділі значну увагу було приділено вивченню регулюючих факторів у поведінці дошкільника. У розділі була докладно вивчена феноменологія вольових розладів, їх особливості та основна класифікація. У наступних розділах були розглянуті сучасні проблеми і мінуси початкового дитячого освіти, а саме дитячих садків. Була зроблена спроба конкретизувати їх роль у формуванні волі дошкільника. Наприкінці розділу було зроблено висновок про те, що роль дитячих садків вкрай дуалістична. У висновках роботи були підведені підсумки і акумульовані основні висновки роботи. Об'єкт дослідження: воля як основна характеристика особистісного розвитку. Предмет дослідження: індивідуальні особливості та шляхи формування волі у дітей дошкільного віку. Методологічна основа дослідження. В ході підготовки цього матеріалу був досліджений і оброблений цілий ряд літератури як наукового, навчального, так і практично-методичного характеру. Крім цього було проаналізовано монографії відомих психологів, також присвячені проблематиці, зазначеної в заголовку пропонованої роботи. Все це дозволило переосмислити не тільки суть самої проблеми, але і знайти нові шляхи підходячи до її вирішення.