0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості мотиваційної сфери особистості (ID:1125454)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 37
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ………………………………………...………………...…….. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ …………………………………………………………….. 1.1 Поняття мотивації в психології…………………………………… 1.2 Особливості та структура мотивації……………………………… 1.3 Психологічні теорії мотивації…………………………………….. 1.4 Особливості мотиваційної сфери в студентському віці…………. Висновок за розділом 1………………………………………………... РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ В СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ……………… 2.1 Організація дослідження…………………………………………... 2.2 Аналіз результатів дослідження…………………………………... 2.3 Рекомендації щодо корекції мотиваційної сфери студентів……. Висновки за розділом 2………………………………………………... ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………. ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ 1.1 Поняття мотивації в психології Поведінка людини має дві функціонально взаємопов'язані сторони: мотивацію та регуляцію. Мотивація забезпечує активацію та напрямок поведінки, тоді як обумовлення відповідає за те, як вона розвивається від початку до кінця в даній ситуації. З усіх понять, що використовуються в психології для опису і пояснення спонукального моменту людських дій, найбільш поширеними і фундаментальними є поняття мотиву і мотивації. Ці поняття містять інформацію про потреби, інтереси, цілі, наміри, бажання та мотивації людини, про зовнішні чинники, які змушують її поводитись певним чином, про управління під час здійснення діяльності та багато іншого. Мотив - це спонукання до дії, породжене системою потреб людини і виконане в тій чи іншій мірі або не виконане зовсім. На відміну від мотивації, мотив - це те, що належить суб'єкту, є його стійкою особистісною властивістю і спонукає його до певних дій зсередини [4, с. 38]. РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ В СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ 2.1 Організація дослідження Метою даного дослідження було виявлення особливостей сфери ціннісної мотивації студентів. У дослідженні взяли участь десять студентів четвертого курсу кафедри педагогіки та психології Київського державного педагогічного університету. Піддослідним було 20-21 рік. Дослідження проводилось за 4-ма методиками. Нижче наведено більш детальний опис методів, використаних у дослідженні. 1. «Мотивація до професійної діяльності (модифікація К. Замфір за методикою О. Реана)». Метою даної методики є діагностика мотивації професійної діяльності, в тому числі професійної. В її основу покладено поняття внутрішньої та зовнішньої мотивації. На основі отриманих результатів визначається мотиваційний комплекс особистості. Мотиваційний комплекс - це зв'язок між трьома мотиваціями: ВМ, ЗПМ і ЗНМ. Найкращим, оптимальним і мотивуючим комплексом слід вважати поєднання двох типів: ВМ > ЗПМ > ЗНМ і ВМ = ЗПМ > ЗНМ. Найгіршим мотиваційним комплексом є тип ЗНМ > ЗПМ > ВМ [15, c. 98]. 2. «Методика визначення мотивації навчання» (Каташев В.Г.). Метою цього методу є визначення мотивації до навчання. Вимірювання мотивації студентів до професійної підготовки можна представити у такій формі: Студентам пропонується набір запитань і діапазон можливих відповідей на основі рівня мотивації, описаного в тексті. Кожна відповідь оцінюється учнями за шкалою від 01 до 05. Пропорції складають учні на спеціальній картці.