0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості спілкування з дітьми дошкільного віку (ID:1125747)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 40
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 .ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Поняття спілкування, його види й значення у розвитку дітей дошкільного віку 5 1.2. Роль і функції спілкування в психічному розвитку дітей 7 1.3. Особливості спілкування дошкільників з дорослими та дітьми 10 Висновки до першого розділу 14 РОЗДІЛ 2.ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 16 2.1. Опис методів та методик дослідження 16 2.2. Аналіз та результати дослідження 17 2.3. Методи розвитку навичок спілкування у дітей молодшого шкільного віку 22 Висновки до другого розділу 27 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Ми живемо в світі людей і щодня спілкуємося з оточуючими. Але найперші уроки людських взаємин кожен отримує в дитинстві. Ті навички спілкування, які в дитини закладаються з перших років життя, багато в чому визначають успішність подальших стосунків з іншими уже дорослої людини. Значення спілкування в дошкільному віці є одним із актуальних питань на сьогодні, а пояснюється це тим, що саме пізнавальне спілкування дошкільнят і допомога оточуючих спрямувати це «пізнання» в правильне русло є важливим у процесі становлення майбутньої особистості. Спілкування дітей дає змогу збагатити досвід кожної дитини через взаємодію, сприяти пізнанню дитиною себе й інших, створювати додаткові сфери саморегуляції. Значущість спілкування визначається й тим, що воно, з одного боку формує особливе середовище взаємодії, надає додаткові можливості для реалізації успішності дітей у спілкуванні, а з іншого – сприяє формуванню та прояву їх особистісної ідентифікації. [2, c.67] Вивчення проблеми спілкування, закладені в працях В.М. Бехтерєва, Л.С. Виготського, В.М. Мясищева, С.Л. Рубінштейна, В. К. Котирло, Ю. О. Приходько, Б.Д.Паригин, І.С. Кон, Я.Л.Коломинский, В.С. Мухіна, Кемпит С.А., Цукерман Г.А. в яких спілкування розглядалося як важлива умова психічного розвитку індивіда, формування його особистості. Об’єкт дослідження – виступає спілкування дошкільників. Предмет дослідження – є психологічні особливості спілкування дітей в групах дошкільного навчального закладу. Мета курсової роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальному вивченні ролі спілкування у дітей дошкільного віку з однолітками та дорослими, і вплив різних видів спілкування на початкове формування особистості в дитячому віці. Завдання дослідження:  здійснити аналіз психолого-педагогічної літератури та визначити теоретичні підходи до проблеми спілкування дітей дошкільного віку;  експериментально вивчити особливості спілкування дітей у групах дошкільного навчального закладу;  розробити та перевірити ефективність програми розвитку здатності дітей до спілкування . Для розв’язання поставлених завдань й аналізу результатів було використано комплекс методів дослідження: теоретичний аналіз психолого-педагогічної наукової літератури, спостереження, бесіда, узагальнення незалежних характеристик, тестування. Організація та проведення дослідження. Дослідно-експериментальна робота проводилась на базі дошкільного навчального закладу, в якій брало участь 24 дошкільників. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі курсової роботи розглядаються теоретичні засади особливості спілкування з дітьми дошкільного віку. У другому розділі курсової роботи розглядається експериментальне вивчення особливостей спілкування дітей дошкільного віку Курсова робота складається з 33 сторінок друкованого тексту, двох розділів, вступу, висновків, списків використаних джерел з 19 найменувань та містить 3 таблиці та 2 рисунка.