Сучасні дослідження психічного розвитку дитини (ID:1126111)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ ……………………………………………………………………………3
Розділ 1. Поняття психологічного розвитку дитини
1.1. Історичні передумови дослідження психіки дитини …………...5
1.2. Фактори, що впливають на формування особистості ………….7
1.3. Роль активності діяльності і спілкування у розвитку ………….9
1.4. Роль дорослого у соціалізації дитини дошкільного віку ………9
Розділ 2. Сучасні дослідження психічного розвитку дитини
2.1. Розвиваючий характер виховання і навчання,
як умова забезпечення психічного розвитку дитини
дошкільного віку ………………………………………………………..11
2.2. Вікові та індивідуальні особливості психічного розвитку ……..12
2.3. Особливості виховання обдарованих дітей …………………….17
Розділ 3. Роль та завдання основних сучасних напрямів
дослідження психічного розвитку дітей ………………………………24
Висновки ………………………………………………………………………. 27
Список використаних джерел …………………………………………………28
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність обраної теми обумовлена тим що психологічний розвиток дитини пов'язане з його якісної трансформацією функціональних систем, це не викликає тепер сумнівів. Як пояснення основних рушійних сил психологічного розвитку, так і опис його основних етапів у різних авторів висвітлюється не однаково; та основні концепції психологічного розвитку, широко поширені в зарубіжній науці, заслуговують особливої уваги і цікаві для вивчення.
Вже давно настав той час, коли вважали, що між психічними процесами дитини і психічними процесами дорослого є тільки якісний розвиток, що дитина - це маленький дорослий, який має ті ж пропорціями тіла і тими ж психічними особливостями, якими володіє дорослий, але проявляються ці пропорції лише в зменшеному, мініатюрному вигляді.
Розвиток психіки людського індивіда - це обумовлений і разом з тим активний саморегулюючий процес. Це - внутрішньо необхідний рух, "саморух" від нижчих до вищих рівнів життєдіяльності, в якому зовнішні обставини, навчання і виховання завжди діють через внутрішні умови; з віком поступово збільшується роль власної активності індивіда в його психічному розвитку, у формуванні його як особистості.
Онтогенез людської психіки носить стадіальний характер. Послідовність його стадій необоротна і передбачувана. Філогенез визначає онтогенез шляхом створення необхідних для нього природних передумов і соціальних умов. Людина народжується з природними можливостями людського психічного розвитку, які реалізуються в суспільних умовах його життя за допомогою засобів, створених суспільством.
Об’єктом курсового дослідження виступають діти
Предметом дослідження є сучасні теорії та стан досліджень психічного розвитку дітей.
Метою даної курсової роботи є розкриття сучасних методів дослідження дитячого психічного розвитку в психології.
Для досягнення даної мети були поставлені такі завдання:
1. Дослідити наукову літературу з даного питання
2. Розглянути сучасний стан дослідження психічного розвитку дітей
3. Вивчити різні принципи дослідження психічного розвитку.
Інші роботи з даної категорії: