0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Темперамент дитини у дошкільному віці (ID:1126129)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 52
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕРЕТИЧНІ МОДЕЛІ ТЕМПЕРАМЕНТУ ДИТИНИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5 1.1. Поняття темпераменту у вітчизняній і зарубіжній науці 5 1.2. Особливості розвитку темпераменту у дітей дошкільного віку 12 1.3. Вікові зміни темпераменту 19 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ТЕМПЕРАМЕНТУ НА УСПІШНІСТЬ У НАВЧАННІ 22 2.1. Методика проведення експерименту 22 2.2. Аналіз результатів, математична обробка отриманих даних 24 2.3. Програма та методи формування темпераменту у старших дошкільників 29 ВИСНОВКИ: 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 39 ДОДАТКИ: 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Соціально-економічні і політичні процеси, що відбуваються в Україні, зумовили зміни в моральній атмосфері суспільства. Утвердження демократичних норм суспільного життя висуває нові вимоги до духовного розвитку дитини, її підготовки до життя. Моральне виховання – одне з найважливіших завдань, які ставить перед психологічною і педагогічною наукою суспільна практика. Поряд з громадськістю, активним творчим відношенням до дійсності необхідною моральною якістю людини нового суспільства являється дієве гуманне відношення до людей, яке складає основу справжнього колективізму. У структурі морального розвитку особистості важливе значення відіграє темперамент. Теоретичні основи формування темпераменту засновані на ідеях М.Й.Боришевського, Л.П.Виговської, Д.Б.Ельконіна, О.В.Запорожця, Г.С.Костюка, С.Д.Максименко, Л.Б.Мерфі, Ф.Олпорта, В.А.Сухомлинського, І.М.Юсупова, та інших. Онтогенетичний аспект розвитку темпераменту у дітей в роботах відомих вітчизняних психологів та педагогів Б.Г.Ананьєва, Г.М.Андреєвої, Т.В.Василишиної, Т.П.Гаврилової, Я.А.Коменського та інших. У багатьох роботах показано, що старший дошкільний вік не тільки є сензитивним для емоційного розвитку особистості дитини, але є дуже важливим етапом у соціальному розвитку дитини, у розвитку всіх психічних процесів, моральному розвитку. Накопляючи досвід спілкування, дитина до шести років вже чітко осмислює себе та іншого як суб’єктів переживання та спілкування, вміння діяти осмислено на користь інших людей. Формування мотивацій впливає на виникнення таких пізнавальних явищ як узагальнення, передбачення, що в свою чергу сприяє розвитку у дітей емоційного відгуку(А.В.Запорожець, Я.З.Неверович). Вивчення проблеми формування темпераменту дає можливість проникнути в її психологічну природу, глибше зрозуміти її функцію в поведінці, її роль в моральному розвитку дитини, а, як наслідок, в формуванні її особистості. Знання особливостей розвитку емоційної сфери дітей, механізмів становлення моральних мотивів буде сприяти науково обґрунтованому процесу виховання молодого покоління. Саме це й зумовило вибір теми нашого дослідження «Темперамент і її особливості у дітей старшого дошкільного віку». Об’єкт дослідження - процес спілкування старших дошкільників. Предмет дослідження - педагогічні умови розвитку темпераменту в старших дошкільників. Мета дослідження полягає в теоретичному розгляді явища темпераменту, розробки підходу до проблеми розвитку темпераменту і її методичне вирішення. Гіпотеза дослідження. Якщо у систему роботи дитячого навчального закладу постійно запроваджувати різні форми роботи з дітьми для розвитку у них співчуття і співпереживання, вміння спілкуватися, то ефективність процесу розвитку темпераменту у старшого дошкільника значно підвищиться. Завдання дослідження:  проаналізувати основні підходи у дослідженнях темпераменту у вітчизняній і зарубіжній науці;  виявити стан розвитку темпераменту у старших дошкільників, її вікові та індивідуальні особливості;  розробити та апробувати методику формування темпераменту у старших дошкільників та експериментально перевірити її ефективність. Методи дослідження: бесіди, анкетування, заняття, індивідуальна робота, читання художньої літератури, спостереження.