0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування психологічної готовності дитини до навчання (ID:1126260)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Психологічна готовність дитини до навчання 1.1. Що таке психологічна готовність до навчання ………….…..6 1.2. Критерії готовності дітей до школи та деякі аспекти їх розвитку ………………………………………………………….12 1.3. Особливості психодіагностики дітей дошкільного віку ……12 1.4. Проблеми неготовності дітей до навчання і шляхи їх подолання ………………………………………………..14 Розділ 2. Діагностика психологічної готовності дітей до шкільного навчання 2.1. Методика визначення психологічної готовності дитини дошкільного віку до навчання ……………………………………..21 2.2. Постановка експерименту ……………………………………..22 2.3. Рекомендації ……………………………………………………25 Висновки …………………………………………………………………….28 Список використаної літератури …………………………………………..31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Основною причиною неуспішності більшості учнів є свого роду їх "незрілість", недостатня готовність до складного процесу навчання. Надзвичайно важливо своєчасне виявлення такого роду незрілості дітей, оскільки можливе повніше її подолання ще в дошкільному віці, що дозволить попередити саме виникнення багатьох проблем. Часто вважається, що після досягнення 7-річного (а зараз навіть 6-річного) віку питання готовності дитини до школи зважиться сам собою, і батьки бувають дуже розчаровані, коли на попередній співбесіді чують, що їх дитина не підготовлена до школи. Оскільки шлях розвитку кожної дитини дуже індивідуальний, то до шкільного віку, діти приходять з абсолютно різним багажем досвіду - знаннями, уміннями, навиками, звичками. Щоб зрозуміти яка повинна бути психологічна готовність дитини до школи, необхідно знати – що з себе представляє сучасна школа. Сучасна школа - продукт тривалого історичного розвитку, в результаті якого закріпилися наступні характеристики. В Україні всі діти мають відображене в законі право на освіту, яка не є привілеєм окремих верств населення. Тому, навчання в основному орієнтоване на «середнього» учня ні швидкого, ні повільного, ні відмінника, ні двієчника. Всі перераховані групи школярів, як правило, в масовій школі переживають деякі незручності. З 18 століття знаменитий педагог Ян Амос Коменській розробив класно-урочну систему навчання, і воно втратило індивідуальний характер. Отже, велике значення має загальний емоційний клімат в колективі, дружні зв'язки і суперництво між дітьми. Відносини школярів і викладачів будуються на системі оцінок. Нерідко дитина змішує відношення до нього з боку вчителя і оцінку, і реальні успіхи. Викладання пов'язане із словом, оскільки подача матеріалу і перевірка знань здійснюється в мовній формі. Це означає, що необхідною передумовою успішного навчання є багатий словарний запас, уміння вільно переказувати і виражати свої думки. Не дивлячись на значні недоліки, сучасна початкова освіта в Україні, на думку багатьох фахівців, є ефективнішою, ніж що набули поширення на Заході ігрові методи навчання. Для батьків достатньо лише бути готовими до нових вимог і до того, що в деякий момент часу дитина зустрічається із зовнішньою оцінкою в образі початкової школи, яка розглядає всі його життєві досягнення дуже вузько і строго, а саме: чи може він вчитися в тих умовах, які прийняті сьогоднішньою системою освіти, чи ні. Багато що можуть зробити для дитини в цьому відношенні батьки - перші і найважливіші його вихователі. Отже, психологічна готовність до навчання припускає багатокомпонентну освіту. Перш за все, у дитини повинне бути бажання йти в школу, тобто мотивація до навчання. Повинна бути сформована соціальна позиція школяра: він повинен уміти взаємодіяти з однолітками, виконувати вимоги вчителя, контролювати свою поведінку. Основним новоутворенням дошкільного дитинства вважається уміння грати в ролеві, сюжетні і що найважливіше для школи - в ігри з правилами. Він моделює в грі свої відносини з навколишнім світом, програє різні ситуації - в одних лідирує, в інших підкоряється, в - третіх здійснює спільну кооперативну діяльність з іншими дітьми і дорослими. У позитивні періоди розвитку дошкільник осягає різноманітність соціальних зв'язків. Тому найважливішою передумовою готовності до школи є вичерпаність попереднього періоду розвитку: дитина повинна уміти грати. Інакше навантаження початкової школи може виявитися непомірним і привести до появи невротичних симптомів у дитини (примхливості, плаксивості, страху перед учнями і вчителькою і навіть відмова ходити в школу). Важливо, щоб дитина була здоровою, витривалою, інакше йому буде важко витримати навантаження протягом уроку і всього учбового дня. І найголовніше - у нього повинен бути хороший розумовий розвиток, який є основою для успішного оволодіння шкільними знаннями, уміннями і навиками, а також для підтримки оптимального темпу інтелектуальної діяльності, щоб дитина встигала працювати разом з класом. Об'єкт дослідження – особливості психологічного розвитку дітей. Предмет дослідження – психологічна готовність дітей до навчання. Мета роботи: виявити і вивчити особливості психічної готовності дитини до навчання. Завдання: 1. Визначити особливості психологічного розвитку дітей дошкільного віку. 2. Дослідити особливості психологічної готовності дітей до навчання. 3. Провести діагностику психологічної готовності дітей до навчання.