0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Комунікаційні процеси (ID:1126676)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 13
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………….……3 Комунікаційні процеси …………………………………………….……..5 Висновки …………………………………………………………………..13 Список використаної літератури ………………………………………..14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Комунікаційний процес - це процес обміну інформацією між дво¬ма і декількома людьми (працівниками) з метою використання її в управлінській діяльності. Комунікаційний процес не можна зводити тільки до обміну інформацією. В комунікації передбачається не тільки раціональний, а й емоціональний зміст, проявляються тією чи іншою мірою осо¬бистісні якості, ціннісні орієнтири всіх учасників комунікаційного процесу, сприйняття ними одне одного. Основною метою здійснення комунікаційного процесу є забез¬печення розуміння інформації, яка є предметом обміну між орга¬нізацією й зовнішнім середовищем, між рівнями, підрозділами та працівниками, між різними підрозділами, а також менеджером та його робочою групою. Процес комунікацій складається з таких елементів:  формування, або вибір, ідеї (зародження ідей);  кодування і вибір каналу (перетворення ідеї на повідомлен¬ня за допомогою слідів, жестів, інтонації, вибір способу пере¬дачі за допомогою телефонного чи електронного зв'язку, відеострічок тощо);  передача ідеї;  декодування (переклад символів відправника в думки от¬римувача);  здійснення зворотного зв'язку (відправник і отримувач міня¬ються). У комунікаційних процесах постійно виникають шуми. Шуми - це те, що деформує зміст (відхилення, помилки тощо). Шуми вини¬кають при передаванні і декодуванні повідомлень. Тому реальний комунікаційний процес - це процес із зворотним зв'язком і шумом. Низький рівень комунікацій на підприємстві може зумовлюва¬тися в основному між особовими і організаційними бар'єрами. Між особові бар'єри виникають між конкретними особами (пра-цівниками); організаційні бар'єри спричинені характером діяльності, побудовою та можливостями організації (підприємства).