0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи методики регуляції емоційних станів людини (ID:1127006)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 17
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 1.Теоретичний аналіз регуляції емоційних станів 4 2. Способи та техніки регуляції емоційних станів 8 Висновки 17 Список використаних джерел 18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Криза, в якій ще знаходиться наше суспільство, звичайно, не могла не торкнутися і шкільної фізичної культури, що проявилося в її дегуманізації. Достатньо сказати, що один із ведучих принципів фізичного виховання (і не тільки фізичного) формування всебічно і гармонійно розвинутої особистості, як вищої соціальної цінності нашого суспільства так і залишився лише закликом і декларацією, оскільки не був підкріплений ні матеріально, ні морально, ні методично. Звідси явна неувага до особистості учнів, а отже і до їх інтересів, потреб, мотивів, цінностей. В результаті склалась досить одностороння система фізичного виховання, спрямована головним чином на тренування тіла, фізичних якостей, яка дуже слабко торкається особистості і не втягує у роботу потужні глибинні психічні і духовні сили людини. Учні виконують фізичні вправи механічно, без участі свідомості, думки і почуття. А це робить такі заняття сумними і монотонними. І не дивно, що знижується ефективність занять, зменшується інтерес до них, звужується їх вплив на психічну та особливо на моральну сферу учнів. Хронічні емоційні напруження, які доповнюються наслідками всіляких стресів, порушують нервово-психічне здоров’я, знижують загальну працездатність і творчий потенціал особистості, сприяють розвитку різноманітних хвороб. Проблему регуляції емоційних станів у юнацькому віці досліджували такі вчені, як Абульханова-Славськая К.А., Божович Л.І., Бреслав Г.М., Варій М. Й., Ватер Г. А., Забродський М.М., Заваденко Н.Н., Зінченко В.П., Курек Н.С., Обухова Л.Ф., Чебикін А.Я. та ін. Незважаючи на це, залишаються питання, що потребують подальшого опрацювання.