0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Первинна і вторинна соціалізація (ID:1128856)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 31
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЯК ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Соціалізація особистості як процес 5 1.2. Агенти та інститути соціалізації 8 1.3. Основні етапи соціалізації особистості 10 РОЗДІЛ 2. ЕТАПИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. ПЕРВИННА І ВТОРИННА СОЦІАЛІЗАЦІЯ 20 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Вивчення особистості в соціології невіддільне від аналізу суспільства, в якому відбувається її соціальний розвиток. Становлення особистості є культурно-історичним відтворенням індивіда як людини, засвоєння ним суспільно вироблених здібностей через оволодіння способами діяльності, що сформувалися в суспільстві. Процес розвитку особистості розглядається науковцями всіх галузей педагогіки, психології, філософії, соціології і т.д. Він є важливим для суспільства, оскільки формуючи, виховуючи та слідкуючи за розвитком особистості підростаючого покоління, педагоги та психологи формують майбутнє нації. Особистість людини – специфічна, унікальна єдність біологічного і соціального, система, в якій фізичне і психічне, природне і соціальне утворюють нерозривний ланцюг. Серед великої кількості визначень особистості, Максименко С.Д. так трактує це поняття: «... це конкретний людський індивід з індивіду¬ально виявленими своєрідними розумовими, емоційними, вольо¬вими та фізичними властивостями. Особистість виникла й роз¬винулася у процесі суспільно–історичного розвитку людства, у процесі роботи. Належність особистості до певного суспільства, до певної системи суспільних відносин визначає її психологічну та соціальну сутність». Отже, розвиток особистості є дуже важливим у соціологічному плані дослідження. Розгляду даного питання присвятили свої праці відомі науковці минулого та сучасності, а саме Андрєєвої Г.М., Виготського Л.С., Заброцького М.М., Капської А.Й., Костюка Г.С., Кулагіної І.Ю., Колюцького В.Н., Ліфарєвої Н.В., Максименка С.Д., Мерліна B.C., Нємова Р.С., Орбан-Лембрик Л.Е., Поліванової К.Н., Савченко О.Я. та інших науковців. Важливим є розгляд розвитку особистості відповідно до стадій, періодів, етапів, через які він проходить на шляху до повноцінної сформованості. Актуальність теми курсової роботи полягає у доцільності розгляду стадійності розвитку особистості. Об'єктом дослідження є особистість людини. Предметом дослідження є особливості стадій розвитку особистості. Мета роботи – вивчення особливостей розвитку особистості відповідно до його стадій. Для досягнення поставленої мети необхідно було виконати такі завдання: 1. Визначити теоретичні засади особистості людини, її структуру та індивідуально-типологічні особливості; 2. З'ясувати соціально-психологічні особливості розвитку особистості людини протягом життя; 3. Дослідити умови стадійного розвитку особистості; 4. Вказати роль соціалізації та її стадій у процесі розвитку особистості. Методика курсової роботи має комплексний характер, який включає: спостереження і опис, аналіз і синтез, теоретичне дослідження, узагальнення, порівняння та систематизацію.