0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виникнення і розвиток кардиналістської теорії поведінки споживача (ID:1129234)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 34
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ВИНИКНЕННЯ ТЕОРІЇ ГРАНИЧНОЇ КОРИСНОСТІ. 5 1.1. Еволюція кількісної теорії поведінки споживача 5 1.2. Визначення корисності: кардиналістська та ординалістська концепції 11 РОЗДІЛ 2. КАРДИНАЛІСТСЬКИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА. 15 2.1. Особливості аналізу функцій корисності з кардиналістських позицій 15 2.2. Закони Госсена 18 2.3. Рівновага споживача 22 РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК КАРДИНАЛІСТСЬКОЇ ТЕОРІЇ В ПРАЦЯХ СУЧАСНИХ ЕКОНОМІСТІВ 26 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 30 СПИСОК ВИКОРАСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. В сучасних умовах швидких темпів розвитку ринкової економіки перед нашою країною постало чимало важливих питань, які потребують якнайшвидшого вирішення. Серед них можна виділити низку, пов’язаних із проблемами споживання. Це і задоволення споживчих потреб, і дослідження мотивації споживача, і встановлення оптимальних цін на всі види продукції. Все це не раз досліджувалося українськими та іноземними економістами і соціологами. На характер та особливості споживацької поведінки здійснює вплив комплекс різноманітних факторів (дохід, соціальна приналежність, професія, освіта, демографічна характеристика, індивідуальні здібності споживача), які визначають поведінку споживача на відповідних рівнях його діяльності. Окремими питаннями стоять поняття корисності товару та рівноваги споживача. Корисність відображає суб’єктивну оцінку споживача і виявляє задоволеність певним продуктом, а рівновага споживача є наслідком максимальної корисності, при заданому обмежені бюджету. Теорія граничної корисності в своїх працях розглядали К. Менгера, Ф. Візера, О. Бем-Баверка, А. Маршала, Ж. Боден, Дж. Локк, Д. Юм, А. Сміт, Д. Рікардо, К. Маркс. Карданалистську (кількісну) теорію граничної корисності запропонували незалежно один від одного У.Джевонс (1835 - 1882), К.Менгер (1840 - 1921) і Л.Вальрас (1834 - 1910) в останній третині XІХ ст. Ординалістську (порядкову) теорію корисності запропонували англійський економіст і статистик Ф.Эджворт (1845 - 1926), італо-швейцарський соціолог і економіст В.Парето (1848 - 1923), американський економіст і статистик І.Фішер (1867 - 1947). У 30-х рр. XX в. після робіт Р.Аллена і Дж.Хікса ця теорія набула завершеної форми і до сьогодення залишається найбільш розповсюдженою. Під час виконання курсової роботи був розкрит зміст таких питань як:  Еволюція кількісної теорії поведінки споживача;  Визначення корисності: кардиналістська та ординалістська концепції;  Особливості аналізу функцій корисності з кардиналістських позицій;  Закони Госсена;  Рівновага споживача;  Розвиток кардиналістської теорії в працях сучасних економістів. Предмет дослідження курсової роботи: теорія граничної корисності. Об'єкт дослідження курсової роботи: поведінка споживача Мета дослідження: проаналізувати теоретичны дослідження теорії граничної корисності. Для здійснення поставленої мети необхідно виконати такі завдання:  систематизувати матеріал, присвячений теорії граничної корисності;  розкрити сутність кардиналістського підхіду до визначення поведінки споживача;  визначити історичне значення їх розвитку. У першому розділі курсової роботи розкриваються питання про виникнення теорії граничної корисності. У другому розділі курсової роботи розкривається сутність кардиналістського підхід до визначення поведінки споживача. У третьому розділі курсової роботи розглядається розвиток кардиналістської теорії в працях сучасних економістів. Курсова робота складається з 35 сторінок друкованого тексту, трьох розділів, вступу, висновків, списку використаних джерел з 30 найменувань, містить 7 рисунків та 18 формул.