0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи вивчення і діагностики емоцій (ID:1129593)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 17
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ…………………………………………………………………………….3 Методи вивчення і діагностики емоцій…………….…………………………5 Висновок……………………………………………………………………….17 Список літератури……………………………………………………………..18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Будь-яка діяльність людини пов'язана зі здійсненням потреб. Емоційні переживання є одним із способів вираження пізнавальної потреби. Емоції - це елементарні переживання, що виникають у людини під впливом загального стану організму і ходу процесу задоволення актуальних потреб. Таке визначення емоцій дано у великому психологічному словнику. Емоційні стани є одне з різновидом емоцій, характеризуються більшою тривалістю, яка може вимірюватися годинами і днями. За своєю модальності емоційні стани можуть з'являтися у формі дратівливості, тривоги, доброти, різних відтінків настрою - від депресивних станів до стану ейфорії. Однак найчастіше вони являють собою змішані стану. Оскільки емоційні стани - це теж емоції, у них також відображаються відносини між потребами суб'єкта і об'єктивними або суб'єктивними можливостями їх задоволення, що корениться в ситуації. Знання психологічних основ і природи емоційних станів є одним з необхідних чинників саморегуляції поведінки особистості. Найбільші вітчизняні фізіологи І. П. Павлов та І. М. Сєченов у своїх працях з вищої нервової діяльності підкреслювали тісний взаємозв'язок між психічними і фізіологічними процесами в організмі. Психолог Б. Д. Поршнєв зазначав, що всякі помисли психології без фізіології ненаукові і вступають в протиріччя з сучасним знанням. Злочин, як кожен інший акт поведінки, не може бути розглянуто відірвано і ізольовано від людської психіки, від особливостей інтелектуальної, емоційної, вольової сфери даної людини. Оперативним співробітникам, слідчим і суддям добре відомо, що спогади про скоєний злочин тривалий час зберігаються в пам'яті винної особи. Тому емоційний стан, який він пережив, можна спробувати відтворити в його свідомості, вимовляючи слова-подразники, пред'являючи об'єкти, пов'язані зі злочином, або демонструючи їх зображення. У непричетного до злочину особи ці подразники як неактуальні емоційних проявів і супроводжуючих їх психофізіологічних реакцій не викличуть. Розробляючи цю тему, А. Р. Лурія писав, що емоції пов'язані не тільки з самим злочином, але і з його окремими деталями, які виявляються різко емоційно забарвленими для злочинця і практично не стосуються запідозреного помилково. Сукупність образів, прямо або випадково пов'язаних із злочином, який породив сильне емоційне переживання, утворює в пам'яті міцний комплекс. Штучна активізація одного з елементів цього комплексу, навіть проти волі суб'єкта, автоматично відтворює в свідомості всі його елементи. Таким чином, емоційна і психофізіологічна сфери людини тісно взаємопов'язані з усіма сторонами його діяльності, не виключаючи і злочинних дій у правопорушників. Детектор брехні успішно вирішує поставлені завдання.