0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психічний розвиток дитини у ігровій діяльності. Дошкільники 2 (ID:1130535)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ …………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Проблема гри в теорії і практиці дошкільного навчання 1.1. Загальна характеристика гри …………………………………….5 1.2. Історія розвитку гри. Видатні педагоги про значення гри ………………………………….11 1.3. Теорії дитячої гри …………………………………………………15 1.4. Значення гри для психічного розвитку дошкільників ………………………………………………...21 Розділ 2. Особливості психічного розвитку дітей за допомогою ігри 2.1. Дослідження психічного розвитку у дітей ………………………23 2.2. Формуючий експеримент …………………………………………24 Висновки ………………………………………………………………………..25 Список використаних джерел ………………………………………………...27 Додатки …………………………………………………………………………29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Гра - особливий вид діяльності людини. Вона виникає у відповідь на суспільну потребу в підготовці підростаючого покоління до життя. Сюжетно-рольова гра полягає у відтворенні дітьми дій дорослих і стосунків між ними. Тобто в грі дитина моделює світ дорослих, їхні взаємини. «Придивіться і прислухайтеся, як звертаються дівчатка зі своїми ляльками, хлопчики зі своїми солдатиками і конячками, і ви побачите у фантазіях дитини відображення дійсності, що оточує його життя - відображення часто уривчасті, дивне, подібне до того, як відображається кімната в чистім кришталику, але тим не менш вражаюче вірністю своїх подробиць. В однієї дівчинки лялька куховарить, шиє, миє і гладить; в іншої величається на дивані, приймає гостей, заводить скарбничку, рахує гроші. «Ви купите для дитини світлий і красивий будинок, а він зробить з нього в'язниці; ви накупіть для нього лялечки селян і селянок, а він вибудує їх у ряди солдатів, і ви купите для нього гарненького хлопчика, а він стане його січ; він буде переробляти і перебудовувати куплені вами іграшки не за їх призначенням, а за тим елементам, які будуть вливатися в нього з навколишнього життя », - зазначав К. Д. Ушинський [14, с.120]. Сюжетно-рольова гра виникає на межі раннього та дошкільного віку і досягає свого розквіту в середині дошкільного дитинства. Крім цього виду гри, дошкільник освоює ігри з правилами (дидактичні та рухливі), які сприяють інтелектуальному розвитку дитини, вдосконалення основних рухів і рухових якостей. Гра впливає на всі сторони психічного розвитку, що неодноразово підкреслювали як педагоги, так і психологи. Так, А. С. Макаренко писав: «Гра має важливе значення в житті дитини, має те ж значення, як у дорослого має діяльність, робота, служба. Який дитина в грі, такий багато в чому він буде і в роботі, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається, перш за все, у грі. І вся історія окремої людини як діяча або працівника може бути представлена в розвитку гри й у поступовому переході її в роботу »[7, с.131]. актуальність роботи: існує дуже багато відомих і досвідчених психологів, які вивчали і досліджували цю тему, тому, скільки психологів, стільки й думок, поглядів на роль гри у психічному розвитку дитини. І перед нами стоїть завдання ознайомитися з матеріалом по даній темі, проаналізувати його, зробити певні висновки. Дану тему необхідно досліджувати, знаходити особливості і активно використовувати їх у своїй діяльності. Мета курсової роботи: Теоретично обґрунтувати й експериментально випробувати систему розвитку дітей дошкільного віку в грі. Гіпотеза курсової роботи: Розвиток дітей у грі дошкільного віку буде ефективним, якщо забезпечити: систему використання ігор на спеціально організованих заняттях і в повсякденному житті, максимально-пізнавальну активність дітей, комплексне рішення всіх задач щодо розвитку психічно-пізнавальних процесів, доцільну частковість планування протягом року ігор у межах задач всебічного розвитку, з огляду на принципи індивідуалізації і диференціації. Задачі дослідження:  Вивчити особливості впливу ігрової діяльності на дошкільників.  Визначити педагогічні умови використання педагогічних ігор.  Експериментально випробувати систему використання психологічних ігор, спрямованих на розвиток пізнавальної сфери, розвитку мислення, на міжособистісний розвиток творчих здібностей дітей з однолітками і дорослими. Методи дослідження теоретичні: аналіз наукової і методичної літератури над проблемою дослідження; емпіричні: цілеспрямовані спостереження за процесом розвитку дітей, аналіз існуючих програм і науково-виховної документації, діагностичні зрізи розвитку дітей педагогічний експеримент кількісних і якісний аналіз експериментальних даних.