0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Різноманітні підходи до вивчення взаємодії дитини та дорослого на ранніх етапах розвитку в зарубіжній та вітчизняній психології (ID:1131769)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 18
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………..………..3 Різноманітні підходи до вивчення взаємодії дитини та дорослого на ранніх етапах розвитку в зарубіжній та вітчизняній психології…………………….……….…………….5 Висновок…………………………………………………………………………17 Список літератури……………………………………………..………………..19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Проблема спілкування дітей раннього віку з дорослими дуже актуальна і злободенна. Дослідженнями видатних вітчизняних психологів доведено, що спілкування - найважливіший фактор психічного розвитку дитини. Вивченням цієї проблеми вони почали займатися з 50-х років. Як відомо, спілкування - це перша людська діяльність, що виникає на зорі становлення людського суспільства. Людина спілкувалася з приводу добування засобів до існування, приготування їжі, одягу та ін. У дослідженнях провідних вітчизняних психологів доведено, що потреба в спілкуванні у дітей є базисом для подальшого розвитку всієї психіки і особистості вже на ранніх етапах онтогенезу. .Венгер Л. А., Виготський Л. С., Лісіна М. І., Мухіна В. С., Рузская А. С. та ін .. Саме в процесі спілкування з іншими людьми дитина засвоює людський досвід. Без спілкування неможливо встановлення психічного контакту між людьми. Поза людського спілкування неможливо розвиток особистості дитини підтвердженням того є діти - мауглі. Дефіцит спілкування дорослого з дитиною, на думку фахівців, веде до різних порушень: в одних випадках до виникнення затримки психічного розвитку, в інших - до педагогічної занедбаності, а в більш важких випадках - навіть до загибелі дітей на ранніх етапах онтогенезу в дитячому і ранньому віці .. Також відсутність спілкування з дітьми призводить до наступних результатів: як свідчать численні факти, будучи позбавленим спілкування з собі подібними, людський індивід, навіть якщо він, як організм цілком збережений, проте залишається біологічною істотою в своєму психічному розвитку. Достовірними ще є факти, що свідчать про те, що недостатнє спілкування або повна його відсутність згубно позначається на розвитку дітей. Наприклад, явище госпіталізму, що виникає в закритих дитячих установах: із - за дефіциту спілкування з дорослими діти починають різко відставати в розвитку. Якби з народження дитина була позбавлена можливості спілкуватися з дорослими і однолітками, то він не став би культурно і морально розвиненим людиною, був би до кінця життя приречений залишатися напівживим, лише зовні, анатомо - фізіологічно нагадує людини. Психічний розвиток дитини починається з спілкування. Це перший вид соціальної активності, що виникає в онтогенезі і завдяки якому дитина отримує необхідну для його індивідуального розвитку інформацію. Спілкування - один з найважливіших факторів загального психічного розвитку дитини. Тільки в контакті з дорослими людьми можливо засвоєння дітьми суспільно-історичного досвіду людства. В даний час увага багатьох психологів у всьому світі притягнуто до проблем раннього дитинства. Цей інтерес далеко не випадковий, оскільки виявляється, що перші роки життя є періодом найбільш інтенсивного і морального розвитку, коли закладається фундамент фізичного, психічного і морального здоров'я. Від того, в яких умовах воно буде протікати, багато в чому залежить майбутнє дитини. Ще не народжений дитина - це її людська істота. Вплив відносин матері до ще народженої дитини винятково важливо для його розвитку. Також важливі взаємини матері і батька. Любов, з якою мати виношує дитину; думки, пов'язані з його появою; багатство спілкування, яке мати поділяє з ним, впливають на розвивається психіку дитини. Багато дослідників (Р. Спітц, Дж. Боулбі) відзначали, що відрив дитини від матері в перші роки життя викликає значні порушення в психічному розвитку дитини, що накладає незгладимий відбиток на всю його життя. А. Джерсилд, описуючи емоційний розвиток дітей, зазначав, що здатність дитини любити оточуючих тісно пов'язана з тим, скільки любові він отримав сам і в якій формі вона виражалася. Л. С. Виготський вважав, що ставлення дитини до світу - залежна і похідна величина від самих безпосередніх і конкретних його відносин до дорослої людини.