0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сутність і типи інтелекту. Проблеми дослідження інтелекту людини (ID:1132097)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 31
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Сутність і типи інтелекту 1.1. Поняття про інтелект …………………………………………...5 1.2. Типи інтелекту. Динаміка розвитку інтелекту ………………..5 1.3. Рівні інтелекту …………………………………………………...7 1.4. Концепція Ж. Піаже. Особливості інтелектуального розвитку …………………………………………. 7 1.5. Структура інтелекту …………………………………………….13 Розділ 2. Проблеми дослідження інтелекту людини на сучасному етапі 2.1. Застосування інтелектуальних тестів в зарубіжній психології на сучасному етапі ………………………………………16 2.2. Проблеми вітчизняної діагностики інтелектуального розвитку ………………………………………….. 18 Висновки ……………………………………………………………………... 29 Список використаних джерел ……………………………………………… 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність проблеми. Проблема дослідження інтелекту, інтелектуальних здібностей, інтелектуального розвитку в психології відноситься до числа найстаріших. Часом видається, що це найстаріша проблема відноситься до "інваріантному ядру" (виразом М. Г. Ярошевського) цієї науки, тобто до тієї системи категорій і проблем, які піддаються дослідженню на протязі її виникнення розвитку та існування. Значимість проблеми вимірювання інтелекту і розумового розвитку в першу чергу визначається тією роллю, яку вони відіграють у вирішенні комплексу соціальних і індивідуально - психологічних проблем людини. Інтелект опосередковує успішність діяльності, виконуваної людиною, від нього залежить розумність його поведінки та взаємовідносин з оточуючими, соціальна цінність і соціальний статус індивіда. Інтелект відіграє найважливішу роль у структурі цілісної індивідуальності. Разом з тим інтелект залишається багатозначним поняттям, що відбиває здатність до пізнання, досягненню цілей, адаптації, вирішення проблем і багато іншого. Цим поняттям користується не тільки психологи, але і їм оперують також у знання філософії, соціології, педагогіці, кібернетики, фізіології та інших областей наукового знання. Також воно існує в повсякденній свідомості, є поняттям життєвим. У кожній з областей знання виробляється свої уявлення про інтелект. Психодіагностика як прикладна наука не могла залишитися осторонь від проблем інтелекту і розумового розвитку. Більш того, умовно приймається, що під виникненні наукової психодіагностики (1890) визначається часом поняття "інтелектуальний тест" як засобу, призначеного для вимірювання інтелекту. Протягом перших двох десятиліть психодиагноста займалися в основному тільки розробки (індивідуальних планом) індивідуальних тестів. Тому певною мірою можна визнати, що психодіагностика зобов'язана своїм виникненням існуванню проблеми інтелекту, необхідності його вимірювати в інтересах практики. Це і зумовило вибір теми мого дослідження "Сутність і типи інтелекту. Проблеми дослідження інтелекту людини". Мета дослідження : Поглиблине вивчення поняття інтелекту, його сутність і типів. Обєктом дослідження виступає інтелект особистості Предметом дослідження є особливості інтелектуального розвитку особистості Завдання: 1. Проаналізувати зарубіжну і вітчизняну літературу яка стосується інтелекту; 2. Дослідити сутність і типи інтелекту; 3. Визначити сучасні проблеми дослідження інтелекту.