0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Створення відеоконтенту про тату-культуру для Youtube-каналу (ID:1132771)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 34
Рік виконання: 2024
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……3 Розділ 1.YouTube як інтернет платформа та місце для споживання навчально-оглядового контенту ……………………………………………………………...5 1.1. Відеоблог як спосіб передачі навчально-оглядового контенту……..…….5 1.2. Види та формати навчального відео контенту……………………………..6 1.3. Потреби та інтереси цільової аудиторії. Портрет споживача контенту…10 Розділ 2. YouTube канал про тату-культуру: ідея проекту та розробка концепції………………………………………………………………………….14 2.1. Підготовка та створення YouTube каналу…………………………………14 2.2. Практична реалізація проекту та аналіз результатів………………….......20 2.3. Створення концепції відео каналу на платформі YouTube………………23 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….30 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Відеоблог як спосіб передачі навчально-оглядового контенту У сучасному світі відео виступає зручним та дієвим спосом передачі та засвоєнням інформації, що розкриває освітній потенціал відео-контенту. В умовах сьогодення особливої актуальності набувають відеоблоги освітнього спрямування. Їх ефективність було доведено численними дослідженнями [25, 8, 22, 29, 38], які проводились в осередку студенської молоді, яка і стала учасниками опитування. Відомо, що людині цікавіше переглядати відео-матеріали, ніж читати книги, варто лише поглянути на статистику користування смартфоном. Це підтверджує дослідження проведене у 2016 учасниками якого стали жителі США та Нічеччини [26, с.11]. Враховуючи воєнний стан в Україні та попередню епідемію короновірусної інфекції варто зауважити, що освітній процес відбувався в онлайн, або змішаному форматі з активним використанням відео ресурсів. Тим паче відео-формат є основою онлайн курсів. Дослідження, які проводились у Лінчбурському коледжі довели, що використання навчальних відео та живе викладання в аудиторії має однакову ефективність засвоєння інформації [8] Школярі та студенти посилаються на зручність використання відео-ресурсів, зокрема YouTube каналів та відеоблогів для навчання чи в якості інформативно-розважального джерела. Такий формат отримання нових знань дозволяє ефективно планувати час та тривалість роботи з інфо-матеріалами та повторно їх переглядати у разі потреби. Існує когнітивна теорія мультимедійного навчання відповдн до якої розум виступає двофазним каналом з обмеженим потенціалом обробки та засвоєння інформації, який має свої вигоди від використання стратегій, які знижують когнітивне навантаження [30]. Відео допомагає знизити когнітивне навантаження та покращити якість сприйняття та засвоєння необхідного матеріалу [11]. Відеоблоги є засобами мультимедійного навчання [33], які активізують два канали отримання, обробки та зберігання інформації - це візуальний та слуховий. Переповнення максимальної ємності кожного каналу призводить до втрати здатності адекватно сприймати та засвоювати інформацію. Перегляд відео-контенту допомагає активізувати обидва канали та переміщувати отриману інформацію у довготривалу пам’ять [24]. Інформаційна наповненість, візуальна динамічність відео спрощує процес споживання інформації та активізує аспекти залученості та покращує рівень уваги. Повний перегляд запропонованого відео-матеріалу дозволяє краще засвоїти матеріал, що є підтвердженням дослідження, учасниками якого стали 3 тисячі студентів [36]. Респонденти, які подивилися відео до кінця отримали вищі результати, від тих хто ознайомився з мматеріалами поверхнево ( промотував, відволікався, не дивився взагалі). Тобто, можна сказати, що відео є дійсно ефективним способом передачі знань, умінь, навичок та може рекомендуватися навчальними закладами як систематичний спосіб засвоєння інформації, або саморозвитку. YouTube – це платформа відеохостингу є загально доступною, що дає можливість отримати потрібну інформацію всім зацікавленим користувачам у зручному форматі та здебільшого без матеріальних вкладень.