0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Професійна етика викладача вищої освіти в умовах інклюзивного навчання (ID:1132780)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 14
Рік виконання: 2024
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………..………3 I. Теоретичні основи професійної етики викладача………………………….....4 1.1. Загальні принципи професійної етики…………………………………...…4 1.2. Етичні кодекси викладачів вищої освіти……………...…………………….5 1.3. Філософські основи інклюзії…………………………..…………………….6 1.4. Правові аспекти інклюзивного навчання………………..…………………6 II. Етичні аспекти взаємодії викладача зі студентами з особливими освітніми потребами……………………………………………………………...7 2.1. Принцип поваги до індивідуальних потреб…………………………….....7 2.2. Забезпечення доступності навчального середовища……..……………….7 2.3. Справедлива та об’єктивна оцінка……..…………………………………..8 2.4. Запобігання дискримінації та боулінгу………………..…………………..9 2.5. Виклики та перспективи розвитку професійної етики викладача в умовах інклюзивного навчання ……………..………………………………….10 ВИСНОКИ………………………………………………………………………..12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
I. Теоретичні основи професійної етики викладача 1.1. Загальні принципи професійної етики: Професійна етика викладача вищої освіти, як і будь-якої іншої професії, ґрунтується на загальнолюдських моральних принципах та специфічних вимогах, що випливають з природи професійної діяльності[13]. Ключовими принципами є: Автономія: Повага до самостійності та права на вибір як студентів, так і колег. Викладач не повинен нав’язувати свою думку, а має створювати умови для самостійного мислення та розвитку студентів. Це особливо важливо в контексті інклюзії, де враховуються індивідуальні потреби кожного студента. Доброчинність (Бенефіценція): Діяльність викладача має бути спрямована на благо студентів, на їхній успіх та розвиток. Це передбачає компетентність, професіоналізм та постійне самовдосконалення. В інклюзивному середовищі доброчинність проявляється у створенні доступного та підтримуючого навчального середовища для всіх студентів. Незашкодження (Немалефіценція): Викладач зобов’язаний уникати будь-яких дій, що можуть зашкодити студентам, фізично чи психологічно. Це означає відсутність дискримінації, булінгу, цькування та будь - яких форм зловживання владою. В інклюзивному контексті це означає забезпечення безпечного та комфортного середовища для всіх студентів, враховуючи їхні індивідуальні потреби. Справедливість: Рівне та безстороннє ставлення до всіх студентів, незалежно від їхніх особливостей. Справедливе оцінювання знань та навичок, рівний доступ до ресурсів та можливостей. В інклюзивному середовищі справедливість означає забезпечення рівних можливостей для всіх студентів досягти успіху. Відповідальність: Викладач несе відповідальність за свою діяльність, за якість навчання та розвиток студентів. Він повинен бути готов відповідати за свої дії та рішення. В інклюзивному контексті це означає відповідальність за створення та підтримку доступного та підтримуючого навчального середовища. Конфіденційність: Збереження конфіденційності інформації про студентів. Викладач не має права розголошувати особисті дані студентів без їхньої згоди. Це особливо важливо в роботі зі студентами з особливими освітніми потребами [14]. 1.2. Етичні кодекси викладачів вищої освіти Етичні кодекси викладачів вищої освіти розробляються професійними організаціями та встановлюють стандарти професійної поведінки. Хоча конкретні положення можуть відрізнятися в залежності від країни та організації, більшість кодексів містять положення, що стосуються [2]: Академічної доброчесності: Вимоги до чесності у науковій та навчальній діяльності, запобігання плагіату та академічному зловживанню. Справедливості та рівності: Забезпечення рівних можливостей для всіх студентів, незалежно від їхнього походження, статі, релігії, національності тощо. Поваги до студентів: Повага до особистості студентів, їхніх прав та переконань [12]. Конфіденційності: Збереження конфіденційності інформації про студентів. Професійного розвитку: Постійне підвищення кваліфікації та оновлення знань. Відповідальності: Відповідальність за якість навчання та розвиток студентів.