0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тривожність та її вплив на дітей 13-18 років (ID:1132788)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 40
Рік виконання: 2024
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО -МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ……………………..………..5 1.1. Сучасне уявлення про тривожність у психологічній літературі………......5 1.2. Специфіка тривожності у дітей 13-18 років……………………….…….. 12 1.3. Особливості корекції тривожності підлітків у дослідженнях вчених ......15 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ УМОВ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ………21 2.1. Організація дослідно-експериментальної роботи………………………...21 2.2. Аналіз результатів емпіричного дослідження……………...……………..26 ВИСНОВОК……………………………………………………………………...32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….34 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Сучасне уявлення про тривожність у психологічній літературі Емоції та афекти відображають реальність у формі переживання. Стан тривоги і страху вперше виділив і підкреслив 3. Фрейд. Він охарактеризував цей стан як емоційний, що включає в себе переживання очікування, невпевненості та безпорадності [42]. Жодна психологічна проблема не пережила більше злетів і падінь у своїх дослідженнях, ніж проблема тривоги. Питання визначення природи тривожності вимагає розгляду етимології слова «страх». Можна припустити, що слово (страх) стало відомим багатьом завдяки своєму центральному положенню в екзистенціальній філософії, заснованій С. К'єркегором і підтриманій такими теологами, як П. Тілліх, і філософами, як М. Гайдеґґер, К. Ясперс і Ж.-П. Сартр. [48]. С. К'єркегор ввів поняття тривоги (занепокоєння) як екзистенціальної тривоги, не як тривоги з приводу чогось конкретного, а як неминучої тривоги (занепокоєння), що лежить в основі людського існування і вкорінена в первородному гріху Наприкінці 19 століття термін, виражений словом тривога, пізніше відносився до мимовільної меланхолії, а не до того, що стало відомим як невроз [23]. У 1909 році E. E. Kraepelin описав тривожність як поєднання неприємних емоцій і внутрішнього напруження, включаючи загальний фізичний і психічний стан. Якщо К. Верніке використовував страх як робочий термін для опису тривожного психозу, то З. Фрейд (1895) [42]. Він використовував його для опису суб'єктивного відчуття тривоги при вісцеральних розладах (тривожний невроз) з основними ознаками: 1. генералізована дратівливість, 2. тривожне очікування, 3. гостра тривога, 4. поєднання різних елементів (1, 2, 3), 5. нічні кошмари, 6. запаморочення, 7. фобії, 8. розлади шлунково-кишкового тракту, 9. організаційні симптоми. Симптоми є хронічними і можуть супроводжуватися легкою тривогою, як описав у 1929 році E. M. H. Harris. Галієва О.М. зазначає, що Джонс звернув увагу на споріднені поняття - тривога, страх, побоювання, жах, паніка - і вказав, що термін «невротична тривога» широко використовується в патологічній психології для позначення особливого типу явищ [13]. Ф. Барух (1952) розвиває ідею різних видів страху і вважає страх узагальнюючим поняттям, а тривогу - менш важливою категорією. Стосел назвав сучасну епоху «епохою тривоги» [3], але такі автори, як Т. Сабрін (1957) і К. Райкрофт (1995) вважають, що в психологічній літературі існує багато різних інтерпретацій тривоги, що свідчить про недостатнє розуміння природи цього явища» [2, с. 7-12].