0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Робота з обдарованими дітьми в ДНЗ (ID:1134444)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 40
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИТЯЧОЇ ОБДАРОВАНОСТІ 1.1.Аналіз стану проблеми обдарованості у психолого - педагогічній теорії і практики ………………...……...6 1.2. Визначення поняття «обдарованість». Форми прояву обдарованості ………………………………...……11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Констатуючий експеримент …………………………...……….23 2.2. Організація формуючого експерименту …………………...…30 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………….….38 ДОДАТКИ …………………………………………………………………..…41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність мого дослідження. Серед найбільш цікавих і загадкових явищ природи дитяча обдарованість традиційно займає одне з провідних місць. Проблеми її діагностики та розвитку хвилюють педагогів протягом багатьох століть. Інтерес до неї в даний час дуже високий, що легко може бути пояснено суспільними потребами. Традиційно цілям суспільного прогресу відводилося дуже значне місце. Наприклад, в нашій країні протистояння капіталістичної і соціалістичної систем вимагало значного напруження сил і максимального використання інтелектуальних ресурсів, особливо у сфері фізики і математики. У зв'язку з цим функціонувала досить ефективна система виявлення та навчання високо обдарованих дітей. Сучасна особистісно-орієнтована тенденція пов'язана з виходом на перший план цінності особистісного розвитку і самореалізації. Так, високі індивідуальні досягнення зазвичай сприяють самореалізації особистості і рухають суспільство вперед. У динамічному, мінливому світі, суспільство значно частіше переосмислює соціальне замовлення школі, коригує або докорінно змінює цілі і завдання шкільної освіти. Головна мета, яка раніше визначалася як формування основ всебічно і гармонійно розвиненої особистості, виховання людей, які володіють основами наук зараз бачиться в тому, щоб зробити акцент на виховання особистості активної, творчої, яка усвідомлює глобальні проблеми людства, готової посильно брати участь у їх вирішенні. Зараз необхідні люди, які мислять не шаблонно, вміють шукати нові шляхи вирішення запропонованих завдань, знаходити вихід з проблемної ситуації. Не так давно вважалося, що всі діти рівні і в інтелектуальному плані, і в емоційному. Треба тільки навчити їх думати, співпереживати, вирішувати складні логічні завдання. Однак досвід сучасної освіти показує, що існують відмінності між дітьми. Виділяються діти з більш розвиненим інтелектом, ніж у їхніх однолітків, зі здібностями до творчості, з умінням класифікувати, узагальнювати, знаходити взаємозв'язки. Вони постійно перебувають у пошуку відповіді на свої запитання, допитливі, виявляють самостійність, активні. Вираз «обдаровані діти» вживається дуже широко. Якщо дитина виявляє незвичайні успіхи в навчанні чи творчих заняттях, значно перевершує однолітків, його можуть називати обдарованим. Численні праці (Венгер Л.А., Гільбух Ю.З, Лейтес М.С, Бурменской Г.В) присвячені розгляду поняття - обдарована дитина, виявлення дітей, особливостям роботи з ними, їх психологічних проблем. В останні роки проблема різниці між дітьми з обдарованості «вийшла з тіні» і тепер великий інтерес. Безперечні реальність і значущість цієї проблеми. Яких дітей називають обдарованими? Як відбувається їх подальший розвиток? Що можна зробити для їх підтримки? З таких питань накопичено чималий досвід. З 1975 року існує Всесвітня рада з обдарованим і талановитим дітям, який координує роботу з вивчення, навчання й виховання дітей, організовує міжнародні конференції. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і талановитих дітей становить одну із головних проблем вдосконалення системи освіти. Існує думка, що обдаровані діти не потребують допомоги дорослих, особливої уваги і керівництво. Однак в силу особистісних особливостей такі діти найбільш чутливі до оцінки їх діяльності, поведінки і мислення, вони більш сприйнятливі до сенсорних стимулів і краще розуміють відносини і зв'язки. Робота з обдарованими дітьми виступає одним з варіантів конкретної реалізації права особи на індивідуальність. Все це обумовлює актуальність досліджуваної нами проблеми. Мета дослідження: вивчити прояви обдарованості у дітей дошкільного віку і розглянути особливості навчально-виховної взаємодії з ними. Завдання: 1. Вивчити літератури зарубіжних і вітчизняних авторів з проблем розвитку обдарованості з давніх часів по теперішній час; 2. Розкрити в повному обсязі поняття обдарованості 3. Показати особливість розвитку обдарованих дітей 4. Розглянути методи діагностики обдарованості 5. Виявити педагогічні засади та ефективні методи розвитку обдарованих дітей Предметом нашого дослідження є педагогічні основи і методи роботи з обдарованими дітьми. Об'єкт дослідження-обдарованість як явище. Гіпотеза: дослідження: 1. Розвиток обдарованості дітей дошкільного віку буде ефективно, якщо враховувати психолого - педагогічні особливості розвитку обдарованих дітей. 2. Якщо в роботі з дошкільнятами реалізувати ефективні методи про прийоми в розвитку обдарованості. 3. Розробити та реалізувати програму роботи з обдарованими дітьми, що сприяє розвитку інтелекту і креативності. Методи дослідження: у процесі дослідження застосовувалися такі методи як бесіда, спостереження, тестування. Теоретична і практична значущість: результати даного дослідження можуть бути використані вихователем ДНЗ для роботи з обдарованими дітьми. Робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, та додатків.
Інші роботи з даної категорії: