0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психічний розвиток дитини у навчальній діяльності (ID:1134897)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 38
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН Вступ …………………………………………………………………………3 Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості дітей старшого дошкільного віку та методика навчальної роботи з ними 1.1. Особливості розвитку дитини п'ятого року життя …………...6 1.2. Сучасне освітньо-виховне заняття у дошкільній установі: формальні, змістові та структурні ознаки ……………...10 Розділ 2. Емпіричне дослідження особливостей психологічного розвитку старших дошкільників у навчальній діяльності 2.1. Методичне забезпечення емпіричного дослідження ………...15 2.2. Аналіз результатів експеременту ……………………………...19 Висновки …………………………………………………………………….29 Список використаних джерел ………………………………………………36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. В сьогоднішніх умовах педагоги дошкільних навчальних закладів планують освітньо-виховний процес з дітьми відповідно до інструктивно-методичного листів Міністерства освіти і науки України № 1/9-434 від 01.10.2002 року "Про планування освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі" та № 1/9-306 від 06.06.2005 року "Організація та зміст навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах" [36,с. 5]. Згідно цих документів у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. Перебудова системи освіти з переходом на нові зміст, структуру й терміни навчання вимагає змін в організації та у змісті педагогічного процесу. Ці зміни зумовлюють також необхідність перегляду деяких підходів до планування діяльності дошкільного навчального закладу. Планування роботи дошкільного навчального закладу - процес визначення конкретних цілей, завдань, змісту, форм, методів, засобів досягнення намічених перспектив на певний відрізок часу. Його мета - забезпечити гармонійний, різнобічний розвиток особистості кожної дитини з орієнтацією на її цінності та інтереси, збереження дитячої субкультури на основі реалізації норм Закону України "Про дошкільну освіту" [35], змісту Базового компонента та чинних програм розвитку, навчання та виховання дошкільнят. Навчально-виховні заняття - форма дошкільного навчання, за якої вихователь, працюючи з групою дітей у встановлений режимом час, організовує і спрямовує пізнавальну діяльність з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини. За змістом навчання розрізняють заняття: з ознайомлення з навколишнім середовищем; з розвитку мовленнєвого спілкування; з формування елементарних математичних уявлень; з образотворчої діяльності; з фізичної культури; музичні [4, 23]. Навчально-виховні заняття з дітьми дошкільного віку відіграють величезне значення не тільки у всебічному розвиткові дитини, але й у підготовці до навчання у школі. Така навчальна робота починається вже з дітьми старшого дошкільного віку (6 років). Дитина 6-го року життя не лише дивиться, а й бачить, не лише слухає, а й чує, намагається глибше пізнати навколишній світ. Порівняно з дітьми більш раннього віку, у шестирічних дітей помітним стає інтерес не до самого предмета, а до способу його використання, механізму побудови, призначення. Її дії переходять з хаотичних у пошукові, розумні, проблемні, що є компонентом пізнавальної діяльності й показником її успіху. Отже, зважаючи на усе вищезазначене, тема "Психічний розвиток дитини у навчальній діяльності" є достатньо актуальною. Об’єкт дослідження: діти старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: підготовка дітей 6-го року життя до школи та їхній психічний розвиток в цьому процесі. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та практична перевірка педагогічних умов забезпечення ефективної організації процесу підготовки шестирічних дітей до школи за допомогою освітньо-виховних занять. У відповідності до об’єкта, предмета й мети дослідження поставлено такі завдання: Дослідити особливості фізичного, інтелектуального та психологічного розвитку дитини 6-го року життя. Узагальнити основні методи організації навчальної роботи з дітьми дошкільного віку. Проаналізувати види освітньо-виховних занять та їх значення у процесі підготовки дитини до навчання у школі. Робоча гіпотеза. Роль освітньо-виховних занять у підготовці дітей 6-го року життя до навчання у школі буде значимою, якщо педагогічно-виховна діяльність буде побудована планомірно, відповідаючи потребам дітей даного віку та буде залучати інтерес дітей, а отже міститиме ігрові елементи. Методологічну основу дослідження становлять: фундаментальні положення педагогічної, психологічної наук щодо закономірностей розвитку і виховання особистості; методологічні висновки про взаємозв’язок теорії і практики, єдність навчання і виховання, особистісно-діяльнісний підходи до аналізу і синтезу педагогічних явищ і процесів. Методи дослідження. Теоретичні: аналізу й синтезу для обґрунтування теоретичних положень процесу підготовки дітей до школи та визначення основних наукових понять; емпіричні: методи прямого, опосередкованого спостереження та самоспостереження, бесіда з вихователем, вивчення результатів навчальної діяльності середніх дошкільнят. Експериментальна частина дослідження була організована на базі старшої групи ДНЗ № 5 м. Миколаєва. Дослідженням було охоплено 9 дітей. Практичне значення дослідження полягає у тому, що його результати можуть бути використані студентами під час підготовки до занять, а також при написанні курсових, дипломних робіт з цієї чи суміжної проблематики. Структура дослідження. Курсова роботи складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.