0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічна характеристика творчої особистості видатних діячів науки, культури на прикладі Дарвіна, Діккенса, Енштейна, Фрейда (ID:1136010)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 29
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПОНЯТТЯ ТВОРЧОСТІ 5 1.1. Поняття і природа творчості 5 1.2.Види творчості та їх особливості 8 1.3.Творчий процес та його зміст 13 РОЗДІЛ ІІ. ТВОРЧІСТЬ ТА ОСОБИСТІСТЬ 16 2.1.Формування та розвиток особистості 16 2.2. Творча особистість та її життєвий шлях 17 2.3. Порівняльна характеристика життєвого шляху діячів культури, на прикладі Дарвіна, Діккенса, Ейнштейна, Фрейда 19 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми полягає в тому, що творчість є основним рушієм розвитку людства. Життя доводить, що в складних умовах, в умовах, що постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей і задумів, нових підходів, нових рішень). Творчість не виростає на порожньому місці, творчість — властивість, як правило, професіоналів своєї справи, які ефективно працюють у від¬повідній галузі. Творчість базується на розвинених мисленні та уяві, інтелекті і є його особистісним дериватом (про це вже йшлося вище). Водночас готовність до творчості, творчого вирішення проблеми, креативність є загалом одним із механізмів пси¬хологічного захисту людини в складних умовах — як у тру¬довій діяльності, так і в кризових життєвих ситуаціях, таких як безробіття, соціальні та екологічні кризи, сімейні проб¬леми тощо. Творча самореалізація в широкому сенсі становить ос¬новну якість, невід'ємну характеристику психічно здорової людини. Так, за А. Маслоу, психічно здорова людина — це щаслива людина, яка живе в гармонії з собою, не відчуває внутрішнього розладу, захищається, однак першою не напа¬дає, любить навколишній світ, людей і творчо працює, реалізуючи свої здібності й обдарованість. Винахідництво, раціоналізаторство, взагалі різноманітні процеси в сучасному виробництві, в яких виявляється твор¬чий професійний потенціал, забезпечують найбільш суттєві прогресивні зміни у виробництві й соціумі. Важливим для суспільства є не тільки генерація нових ідей і технічних рішень, а й уміння сприймати й розуміти нове, поважати свіжі, навіть незрозумілі ідеї, впроваджувати їх, не проти¬діяти новому. Під творчістю розуміється передусім процес створення нового, корисного продукту. За обсягом принципової но¬визни результату розрізняють чотири рівні творчості. Перший, найвищий рівень характеризує процес творчості, який приводить до принципово нового результату, нового для всього людства, а може, нового й у космічному масштабі. Це твори геніальних письменників, художників, композиторів, винаходи та відкриття, які перетворюють життя людини й людства в найрізноманітніших напрямах (від атомної бомби до пеніциліну). Другий рівень творчості стосується продукту, який є но¬вим для досить великого кола людей, скажімо для певної країни світу. Деякі винаходи з'являються одночасно або з певним інтервалом у різних країнах, однак відповідний рі¬вень творчості, безумовно, досить високий. Третій рівень характеризує новизну творчого продукту для значно меншого, обмеженого кола людей. Найочевид¬нішим прикладом творчості цього рівня є раціоналізатор¬ська пропозиція, що реалізується, як правило, в межах яко¬гось підрозділу підприємства, в найкращому випадку - га¬лузі. Четвертий рівень торкається творчості, новиз¬на продукту якої є суб'єктивною, відносною, значущою тільки для самої людини, що творить. Однак такий обме¬жений обсяг цього рівня творчості не заважає йому бути чи не найважливішим, початковим етапом в оволодінні вищи¬ми рівнями творчості, формуванні вмінь і навичок загальної креативності. Об`єктом дослідження виступає діяльність Діккенса, Ейнштейна, Фрейда і Дарвіна в контексті творчої діяльності. Предметом дослідження є соціологічне дослідження з творчості. Мета дослідження – описати й охарактеризувати творчість через призму діяльності видатних особистостей. Завдання дослідження:  охарактеризувати творчість як процес:  описати діяльність видатних діячів і їх творчі здобутки.