0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості особистісного розвитку в старшому дошкільному віці (ID:1136027)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 40
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ У СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5 1.1. Вікова періодизація та структура дошкільного віку 5 1.2. Розвиток особистості старшого дошкільника 7 1.3. Психологічні особливості дітей старшого дошкільного віку 12 Висновки до першого розділу. 14 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 17 2.1. Опис методики дослідження 17 2.2. Аналіз результатів дослідження 22 2.3.Практичні рекомендації, щодо розвитку особистості дошкільника 25 Виснововки до другого розділу 28 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ДОДАТКИ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Для психології повсякчас важливою була проблематика психологічних особливостей дітей дошкільного віку. Адже нажаль у психології практично немає досліджень психічних особливостей дітей дошкільного віку: специфіки, динамічних особливостей, закономірностей взаємин із психічними процесами і психологічними властивостями та ін. Коли ми говоримо про психологічні особливості по відношенню до дітей дошкільного віку, то маємо на увазі довільність, внутрішній вольовий контроль, володіння мовою, основні пізнавальні процеси дитини, її сприйняття, увагу, пам'ять, уяву, мислення та ін. Уже в дошкільному віці починає реально формуватися особистість дитини, причому цей процес тісно пов’язан з розвитком емоційно-вольової сфери, із формуванням інтересів та мотивів поведінки, що, відповідно, детерміновано соціальним оточенням, передусім типовим для даного етапу розвитку взаємин з дорослими. Дошкільник робить перші кроки у самопізнанні, розвитку самосвідомості. Вивчення процесу становлення особистості дошкільника є важливим елементом роботи психолога, оскільки для кожної дитини процес становлення особистості є унікальним, а тому можливі порушення цього процесу є також унікальними, і коли необхідні коректуючи заходи, необхідно знати точно, що саме спричинило порушення. Про актуальність даної теми свідчить, що над її розв'язанням працювали дуже багато вчених, психологів таких як Ж. П'яже, Л. С. Виготським, С. Л. Рубінштейном, О. М. Леонтьєвим, О. І. Кульчицька, Р.Х. Шакуров, Д. Б. Ельконіним, Л. 1. Божович, В. В. Давидовим, А. В. Венгером, І.А. Соколянский, В.К. Котирло та багато інших. Мета дослідження. Дослідити психологічні особливості дітей дошкільного віку. Для досягнення поставленої мети та виконання завдань дослідження використовувався комплекс наступних методів: теоретичні: аналіз наукових джерел та літератури; теоретичне осмислення передового досвіду роботи вчителів; емпіричні: педагогічний експеримент; бесіди з дошкільниками; метод кількісної і якісної обробки матеріалів. Об'єкт дослідження. Психологія дітей дошкільного віку. Предмет дослідження. Психологічні особливості дітей дошкільного віку. Завдання дослідження. Здійснити теоретичний аналіз проблеми психології дітей дошкільного віку, підібрати комплекс методик, підібрати рекомендації щодо заданої тематики. У першому розділі курсової роботи розкриваються засади психологічного розвитку особистості дитини у старшому дошкільному віці. У другому розділі курсової роботи проводиться експериментальне дослідження розвитку особистості старших дошкільників. Курсова робота складається з 34 сторінок друкованого тексту, двох розділів, вступу, висновків, списку використаних джерел з 19 найменувань та містить 2 таблиці та 6 рисунків.