0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психосемантичне дослідження іміджу торгівельних марок (ID:1136101)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 47
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ ТОРГОВА МАРКА 6 1.1.Поняття торговельної марки 6 1.2.Сутність психосемантики 14 1.3.Значення функції використання товарних знаків (торгових марок) 21 РОЗДІЛ ІІ.ПРОЦЕСА РОЗРОБКИ ТОРГОВОЇ МАРКИ 23 2.1.Створення іміджу, розробка торгової марки, вигоди франчайзингу 23 2.2.Проблеми з розробкою товарної марки 37 РОЗДІЛ ІІІ.АНАЛІЗ ОТРИМАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 39 3.1.Аналіз особливостей процесу розробки торговельної марки 39 3.2.Проблеми при розробці торговельної марки 40 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми визначається тим, що з розвитком економіки України все більш важливим елементом ринкової економіки стають такі об'єкти промислової власності, як фірмові найменування, товарні знаки, знаки обслуговування і найменування місць походження товарів. Створення рівних умов господарювання для різних типів товаровиробників, запровадження конкурентних правил в їх діяльність та підвищення відповідальності за її результати, необхідність насичення ринку товарами і послугами для задоволення потреб населення зумовлюють об'єктивну потребу в правовому механізмі, що забезпечує належну індивідуалізацію підприємств і організацій, а також вироблених ними товарів і послуг. Цю роль і покликані виконувати товарні знаки і торгові марки. Слід зазначити, що до недавнього часу цим проблемам приділялося дуже мало уваги в законодавстві України. Відносини, пов'язані з індивідуалізацією товаровиробників, не мали законодавчої регламентації і регулювалися лише малодоступними і часто застарілими підзаконними актами. В умовах гігантського монополізму та панування державної власності, з одного боку, і відсутність конкуренції та мізерність товарного ринку, з іншого боку, турбота про індивідуалізації виробників та їхніх товарів була практично непотрібною. Наслідком цього було вкрай незначне в порівнянні з масштабами країни кількість реєстрованих індивідуальних знаків охорони, відсутність спорів про порушення прав на них у судовій практиці, слабка теоретична розробка проблем, пов'язаних з фірмовими найменуваннями і товарними знаками. З переходом до ринкової економіки ставлення до зазначених об'єктів стало докорінно змінюватися. Як відомо, ринковий механізм чуйно реагує на реакцію споживачів на вироблений товар. Виявлений незадоволений попит споживачів на той чи інший продукт служить стимулом для розвитку виробництва. Наявний вакуум швидко заповнюється товарами, потрібними споживачам. У цих умовах дуже важливо забезпечити можливість індивідуалізації пропонованих товарів і послуг, у чому в рівній мірі зацікавлені і виробники, і споживачі. Гарантуючи права на представлення на ринку під власним індивідуальним ім'ям, на позначення вироблюваних товарів і послуг, що надаються певними символами чи найменуваннями і забезпечуючи їх захист в разі порушення, Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» (прийнятий 15.12.1993 р. ) створює необхідні передумови для реалізації зазначеної можливості. Фірмове найменування, що є комерційним ім'ям підприємця, нерозривно пов'язане з його діловою репутацією. Під цим ім'ям підприємець укладає угоди та інші юридичні дії, несе юридичну відповідальність і здійснює свої права і обов'язки, рекламує і реалізує вироблену ним продукцію і т.д. Фірмове найменування, що стало популярним у споживачів і користується довірою у ділових партнерів, приносить підприємцю не тільки чимало дивідендів, але і заслужену повагу в суспільстві і визнання його заслуг. Тому право на фірму повинно розглядатися і як важливе особисте немайнове благо. Використання фірмового найменування виконує також істотну інформаційну функцію, оскільки доводить до відома третіх осіб дані про приналежність, тип і організаційної форми підприємства. Товарний знак, якими маркуються вироблені товари та надані послуги, є активним сполучною ланкою між виробником і споживачем, виступаючи в ролі безмовного продавця. Поряд з відмінною функцією, популярний товарних знак викликає у споживачів певне уявлення про якість продукції. Будучи свого роду візитною карткою підприємства, товарний знак зобов'язує підприємство дорожити своєю репутацією і постійно дбати про підвищення якості продукції, що випускається їм продукції. Однією з важливих функцій товарного знака є також реклама виробів, що випускаються, оскільки завоював довіру споживачів товарний знак сприяє просуванню будь-яких товарів, маркованих даним знаком. Відомо також, що на світовому ринку ціна виробів з товарним знаком у середньому на 15-25% вище, ніж анонімних товарів. Нарешті, товарний знак служить для захисту своєї продукції на ринку і застосовується у боротьбі з недобросовісною конкуренцією. Таким чином, торгова марка і фірмовий знак є ефективною сполучною ланкою між виробником і споживачем і виступають в якості важливих складових сучасної ринкової економіки Україні. Мета дослідження. Охарактеризувати особливості психосемантичного дослідження іміджу торгівельних марок. Об’єкт дослідження — психосемантичне дослідження іміджу торгівельних марок. Предмет дослідження економіка як наука. Завдання дослідження:  визначити поняття торгової марки;  охарактеризувати особливості формування торгової марки;  проаналізувати отримані результати.