0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток властивостей уваги у дошкільному віці (ID:1136138)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………….…...3 Розділ 1. Формулювання уваги як психічного процесу 1.1 Поняття про увагу у наукових психологічних дослідженнях…………………………………………..…5 1.2 Вікові особливості розвитку уваги у дитинстві…………………..…12 Розділ 2. Експериментальне визначення довільної уваги дошкільників 2.1 Організація та проведення експерименту з визначення довільної уваги дошкільників………………………………20 2.2 Рекомендації щодо формування довільної уваги у старших дошкільників……………………………………….…..26 Висновки……………………………………………………………………...…...30 Список використаних джерел………………………………….………………...32 Додатки…………………………………………………………………………….35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні характеризується пошуком нових фундаментальних підходів до побудови навчально-виховного процесу. Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", державними національними програмами "Освіта" ("Україна ХХІ століття") та "Діти України" визначено, що особливої ваги набуває єдність виховних впливів на дитину протягом тривалого періоду становлення особистості, починаючи з дошкільного дитинства. Це сприятиме формуванню у дитини стійких суспільно значущих способів поведінки, здатності до самостійного критичного мислення, соціальної і моральної зрілості. При цьому одним із напрямків виховного процесу вважається інтелектуальний розвиток дошкільників. У свою чергу цей розвиток неможливий без формування високих параметрів для такого когнітивного процесу як увага. Діти, які вже розпочали навчання в школі, зазвичай потерпають через неуважність або через недостатній розвиток своєї уваги. Розвивати й удосконалювати увагу так само важливо, як і вчити письму, рахуванню, читанню. Особливо важливим видом уваги є довільна увага, яка дозволяє дитині ефективно і продуктивно діяти тривалий час, виконувати навчальні завдання. Саме той час, коли психіка дошкільника "дозріває" і починає характеризуватися довільністю когнітивних процесів (уваги, пам’яті ), вважається, що дитина готова до навчання в школі і може успішно опановувати учбовий матеріал. Тому дошкільний період, і, головним чином, старше до шкільництво, є найважливішим періодом у житті дитини. Тема нашої курсової роботи „Розвиток властивостей уваги у дошкільному віці”. Враховуючи те, що ця тема не досить висвітлена в літературі і потребує додаткового дослідження, ми вирішили ще раз обговорити цю проблему. Метою курсової роботи є дослідження уваги у дітей 6-7 років. Об’єкт дослідження – діти дошкільного з різним розвитком уваги . Предмет дослідження –динаміка особливостей уваги старших дошкільників. Загальна гіпотеза – ми припускаємо, що розвиток уваги залежить від вікових особливостей. Для досягнення цієї гіпотези, ми поставили перед собою таке завдання: дослідити характерні особливості уваги для старших дошкільників. Для досягнення поставленої мети і перевірки висунутої гіпотези дослідження були визначені теоретичні і емпіричні задачі: 1. Проаналізувати суть і зміст поняття „ уваги”. 2. Розглянути можливості впливу різних факторів на увагу дітей. 3. Зіставити показники уваги для дошкільників. При написанні роботи були використані такі методи психологічного дослідження: а) аналіз психолого-педагогічної літератури; б) спостереження; в) бесіда. Дослідження проводилося на базі ДНЗ № 115.