0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток емоційно естетичного сприймання та аналізу форми учня (ID:1136143)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 41
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………3 Розділ 1. Емоційно - естетичне сприймання учнів як психолого-педагогічна проблема 1.1. Поняття та педагогічний зміст емоційно - естетичного виховання……………………………………………………………..5 1.2. педагогічні умови реалізації завдань емоційно - естетичного виховання………………………………….16 1.3. Засоби емоційно - естетичного виховання особистості учня..21 Розділ 2. Розвиток у учнів емоційно - естетичного сприйняття 2.1. Формування емоційно-естетичної культури учнів засобами мистецтва………………………………………….23 2.2. Творчий зв’язок уроків математики і образотворчого мистецтва……………………………………………………………...24 2.3. Твори живопису як засіб емоційно - естетичного виховання учнів ……………………………………………………..26 Висновки…………………………………………………………………….39 Список використаних джерел……………………………………………..41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження емоційно - естетичного виховання полягає в тому , що його можна застосовувати не тільки в образотворчому мистецтві, але й у повсякденному житті. Воно має велике значення на Емоційно - естетичне сприймання школярів. Адже, формування особистості - це найважливіше завдання вчителя, як школяр сприйме перші кроки в житті естетики, в такому напрямку і буде формуватися його естетичне сприйняття світу та культури. Об’єктом вивчення емоційно - естетичного виховання є особистість, важливою складовою всебічного гармонійного розвитку особистості є Емоційно - естетичне сприймання. Емоційно - естетичне сприймання — складова частина виховного процесу, безпосередньо спрямована на формування здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси в усіх сферах діяльності людини. Методологічною засадою емоційно - естетичного виховання є естетика - наука про загальні закономірності художнього освоєння людиною, про сутність і форми відображення й перетворення життя за законами краси, про роль мистецтва в розвитку суспільства[5,4]. Завданням емоційно - естетичного виховання є не тільки розширення художнього сприймання, списку прочитаних книг, почутих музичних творів, а й організація людських почуттів, духовного росту особистості, регуляція і корекція поведінки. Предметом емоційно - естетичного циклу - література, образотворче мистецтво, музика забезпечують учням елементарні знання і навички практичної творчості, естетичної поведінки. У позакласній роботі емоційно - естетичне сприймання проводиться в різних творчих об'єднаннях учнів (хорових колективах, оркестрах народних інструментів, хореографічних, фольклору, образотворчого мистецтва тощо). Метою є сформування емоційно - естетичного смаку та естетичного ідеалу і розвиток здатності оцінювати прекрасне дасть людині змогу зрозуміти суть прекрасного[5,5].