0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток емоційної сфери новонародженої дитини (ID:1136148)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕИ НОВОНАРОДЖЕНОЇ ДИТИНИ 5 1.1. Поняття про емоції, характеристика емоцій 5 1.2. Емоційне життя новонародженної дитини 6 1.3. Роль дорослого у формуванні почуттів дитини 11 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ НОВОНАРОДЖЕННОЇ ДИТИНИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО РОЗВИТКУ 15 2.1. Результати експерементального вивчення немовлят 15 2.2. Рекомендації практичними психологами по розвитку емоцій новонародженої дитини 21 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Особливої актуальності на сучасному етапі розбудови нашої держави набувають проблеи розвитку емоційної сфери новонародженої дитини. Розвиток емоційної сфери дитини по праву належить до важливих показників психічного стану і благополуччя. Саме тому, однією з первинних завдань дорослих при вихованні малюка – встановити тісний емоційний контакт з дитиною. Дитина, яка відчуває позитивні емоції, розвивається набагато швидше тих дітей, у житті яких негативних емоцій набагато більше, ніж позитивних Дитина зі стабільною емоційною сферою володіє хорошим душевним здоров’ям, відчуттям безпеки і довірою до батьків. Це допомагає дитині засвоїти основи правильної поведінки в суспільстві . Емоційна сфера є досить важливою складовою у розвитку дитини, оскільки спілкування і взаємодія малюка з іншими дітьми чи дорослими не буде ефективною, якщо його учасники не здатні, побачити емоційний стан іншого і керувати своїми емоціями . Об'єкт дослідження – емоційна сфера новонародженої дитини. Предмет дослідження – особливості емоційної сфери дітей. Мета дослідження – вивчити особливості емоційної сфери дитини, визначити їх вплив на соціальний розвиток дитини. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати та систематизувати теоретичні джерела з визначеної теми. 2. Експерементально дослідити та проаналізувати особливості розвитку емоційної сфери новонароджених дітей. 3. Дослідити особливості впливу оточуючих людей навколо новонароджених дітей. Гіпотеза дослідження: рівень розвитку емоційної сфери новонародженої дитини може розвиватися шляхом спеціально організованої діяльності. У дослідженні використовувалися комплекс теоретичних та емпірічних методів дослідження, зокрема елементи аналізу, узагальнення, порівняння теоретичних та дослідних даних. Емпірічні методи та методики: спостереження, бесіда. Результати даного дослідження можуть використовувати, як практичні психологи так і вихователі у своій роботі з дітьми. Курсова робота складається зі вступу двох розділів- теоретичного та емпіричного, висновків, списку викорастаних джерел та додатків. В першому розділі проведений теоретичний аналіз особливостей емоційної сфери та її значення у психічному розвитку дитини, у другому - проведене емпірічне дослідження новонароджених дітей, від 3 до 12 місяців, яке спрямоване на виявлення особливостей їх емоційної сфери, та його опис. Наведені рекомендації для вихователів та батьків. Курсова робота складається з 30 сторінок друкованого тексту, двух розділів, вступу, висновків, списків використаних джерел з 26 найменувань.