0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток мовлення і мислення учнів в період навчання грамоти (ID:1136167)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 42
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичні основи розвитку мовлення і мислення молодших школярів 1.1. Розвиток мовлення як провідний принцип початкового навчання ……………………………………………5 1.2. Особливості мовленнєвого розвитку учнів початкових класів ………………………………………………...14 Розділ 2. Експериментальне дослідження розвитку мовлення і мислення шестирічних молодших школярів 2.1. Методика роботи над розвитком зв’язного мовлення учнів ……………………………………………………25 2.2. Організація і зміст експериментального дослідження ……30 Висновки …………………………………………………………………..34 Список використаних джерел …………………………………………...37 Додатки ………………………………………………………………...….40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження зумовлюється концептуальними положен-нями удосконалення змісту й методики початкової освіти, що передбачають поряд з лінгвістичною підготовкою „набуття дітьми достатнього особистіс-ного досвіду, культури спілкування і співпраці в різних видах діяльності” [7, 33]. У програмі з навчання грамоти зазначено, що „курс української мови – важлива складова змісту початкової освіти, оскільки він виступає засобом опанування всіх інших шкільних дисциплін, а не тільки окремого навчального предмета, метою якого насамперед є розвиток умінь і навичок мовлення і мислення, поглиблення знань щодо усного і писемного, діалогічного й монологічного мовлення, особливостей висловлювань, обумовлених їх комунікативними завданнями й ситуацією спілкування” [79, 87]. Актуальність дослідження зумовлена вагомістю проблеми для мето-дики розвитку мовлення і мислення школярів, з одного боку, а з іншого – обмеженістю дослідження проблеми в теоретичному і практичному планах. Відтак, виникає необхідність розробки нових технологій розвитку мовлення і мислення молодших школярів, що й зумовило вибір теми курсової роботи: " Розвиток мовлення і мислення учнів в період навчання грамоти ". Мета дослідження – визначити педагогічні умови, методи, прийоми роботи та розробити дидактичне забезпечення розвитку мовлення і мислення і мислення; теоретично обґрунтувати й експериментально апробувати методику розвитку мовлення і мислення і мислення молодших школярів у процесі навчання грамоти. Завдання дослідження: 1. З’ясувати особливості розвитку мовлення і мислення і мислення дітей 6-річного віку. 2. Розробити критерії, показники та визначити й охарактеризувати рівні розвитку мовлення і мислення молодших школярів у процесі навчання грамоти. 3. Визначити педагогічні умови розвитку мовлення і мислення і мислення учнів першого класу. 4. Розробити й експериментально апробувати методику розвитку мовлення і мислення і мислення учнів першого класу під час навчання грамоти. Об’єкт дослідження – навчально-мовленнєва діяльність молодших школярів. Предмет дослідження – процес розвитку мовлення і мислення учнів першого класу під час навчання грамоти. Гіпотеза дослідження: розвиток мовлення і мислення молодших школярів відбуватиметься ефективно, якщо забезпечити такі педагогічні умови: - використання відповідного дидактичного й методичного забезпечення навчання; - урахування вікових особливостей школярів 6-річного віку; - оптимальне поєднання методів і прийомів роботи у процесі навчання грамоти, що стане підґрунтям базового вивчення мови та інтелектуального розвитку кожного учня.