0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стрес та дистрес у житті людини (ID:1136702)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ПОНЯТТЯ СТРЕСУ ТА ДИСТРЕСУ ЇХ КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА 5 1.1. Визначення стресу, стресорів, стресової реакції і дистресу 5 1.2. Стреси в житті людини 10 РОЗДІЛ 2.ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОЯВУ СТРЕСУ У СТАРШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 21 2.1. Дослідження методик стресу 21 2.2. Постановка та проведення дослідження подолання стресу у підлітків 25 2.3. Аналіз результатів дослідження 28 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 39  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Життя для деяких людей стає суворою і безжалісною школою. Виникаючі на нашому шляху труднощі (від дрібної проблеми до трагічної ситуації) часто викликають у нас емоційні реакції негативного типу, що супроводжуються цілою гамою фізіологічних і психологічних зрушень, або ще такі реакції називають стресом. Немає, напевно, більш відомого і водночас більш спірного наукового терміну, ніж «стрес». Усі говорять про стрес, усі його переживають, усі про нього багато чули... Парадокс, проте, в тому, що коли запитати навмання п’ять чоловік, що таке стрес, напевно дістанеш п’ять різних відповідей. І неспроста. По-перше, цілковитої згоди у визначенні стресу немає й у науковому середовищі, а по-друге, його природа така, що один і той же потенційно стресовий вплив в одних людей викликає сильні негативні реакції, а в інших – або взагалі нічого, або навіть щось приємне. Взяти, приміром, атракціон «американські гірки»: для когось катання на них буде важким (цілком стресовим) випробуванням, оскільки вони бояться висоти, а от для деяких людей це щоразу втіха. Або, скажімо, здача іспиту. Більшість із нас оцінить цю процедуру як явно стресову, проте є окремі унікуми, для яких вона буде приємним лоскотанням нервів. Ще одним прикладом, досить поширеним в наш час, може бути важкість адаптування молоді, яка переїжджає від батьків в віддалені міста на навчання. Реагуємо на стрес ми теж по-різному. При вивченні підходів до розуміння стресу ми спираємося на роботи В.Я. Бодрова, Ф.Е. Василюка, роботи Ю.В. Щербатих, теоретичні доробки Г. Сельє. Стрес у підлітковому віці зазвичай не пов’язаний з певними глибинними конфліктами або порушеннями розвитку, а радше є наслідком природного процесу переходу до дорослого життя. Тому використання методів глибинної психотерапії або психокорекції постає недоцільним у більшості випадків. Важливим є пошук методу, який би діяв досить швидко, був ефективним та не чинив суттєвого втручання у подальший розвиток особистості підлітка. Таким методом виявляється метод аутогенного тренування. Саме він дозволяє швидко впливати на емоційну сферу людини, при цьому не зачіпає глибино емоційну сферу. Мета дослідження: Теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості прояву стресу у підлітків. Завдання дослідження: 1. Визначити теоретичні засади дослідження проблеми стресу та дистресу; 2. Виявити особливості стресу в підлітковому віці; 3. Провести емпіричне дослідження виявлення рівня тривожності за шкалою Тейлора. Об’єктом дослідження виступає стрес та дистрес. Предметом дослідження виступає стрес в підлітковому віці. Методи дослідження: теоретичний метод дослідження (вивчення, аналіз, синтез та узагальнення наукової літератури з даної проблематики), описовий метод, статистичний метод (ми використовували його при підрахуванні результатів дослідження), порівняльний метод. Курсове дослідження складається зі вступу, теоретичного та практичного розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.