0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МОВЛЕННЄВО-ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ. УКЛАДАННЯ ДОБІРКИ ІГОР (ID:1139567)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 75
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ……………………………………………. 1.1. Сутність та характеристика мовленнєвого розвитку дошкільників засобами ігрової діяльності ……………………………………………… 1.2 Особливості організації мовленнєво-ігрової діяльності у закладах дошкільної освіти……………………..………………………………….. 1.3. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників в ігровій діяльності……………………………………………..…..………………… Висновки до розділу 1……………………………………………………. РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ШЛЯХІВ ТА МЕТОДІВ ОРГАНІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ………………….. 2.1. Стан досліджуваної проблеми в практиці роботи ЗДО................... 2.2. Методичні рекомендації з організації мовленнєво-ігрової діяльності дітей передшкільного віку…………………………………… 2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи ………… Висновки до розділу 2……………………………………………………. ВИСНОВКИ……………………………………………………………..... СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.…………………………. ДОДАТКИ…………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Завдання сучасної освітньої системи очевидне і продиктоване потребами розвитку вітчизняного суспільства. Воно повинно орієнтуватись на формування особистості, пріоритетом якої є усвідомлення своєї приналежності до українського народу, сучасної європейської цивілізації, розуміється в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки. Нині ключовим поняття національної системи освіти є зростання ролі ролі естетичного виховання підростаючого покоління. Актуальними є проблеми духовності, розвитку і становлення гармонійної, творчої особистості. Провідну роль у формуванні мовної культури особистості відіграє мистецтво, зокрема література як засіб виховання духовних цінностей, творчого розвитку дитини, що сприяє розвитку емоційно-почуттєвої сфери, духовному збагаченню особистості. Батогранність художнього мистецтва дошкільників та різноманітні форми мовленнєвої діяльності виступають домінантою в освітньому процесі і стимулюють розвиток творчої особистості. Новітній засіб навчання і виховання дошкільників – театралізовані мовленнєві ігри, що сприяють розвитку зв’язного мовлення дошкільників. Вона допомагає дітям не тільки оволодіти знаннями в галузі літературного мистецтва та художнього слова, а при педагогічно доцільної організації та оптимальному доборі методів виховного впливу мовлєннєво-ігрова діяльність може стати дійовим чинником формування естетичної та мовної культури дітей, набуття різноманітних знань, умінь, навичок. Формування моленнєвої культури у процесі театрально-ігрової діяльності є однією з актуальних проблем сучасної педагогічної науки і практики. Дослідники підкреслюють, що саме мистецтво має високий виховний потенціал, оскільки вміщує ті гуманітарно-культурологічні, культуротворчі та естетико-етичні витоки, котрі необхідно виховувати в особистості. Проблемам використання ігрових форм і методів роботи в дошкільників освіті приділялась значна увага науковцями – це методичні розробки А. Богуш, В. Вульф, А. Капської, О. Комаровської, Г. Костюшко, Г. Лабковської, В. Лозового, Т. Люріної, Т. Пені, С. Соломахи, Л. Чуриліної та ін. Особливий інтерес в аспекті дошкільної освіти взагалі та зв’язного мовлення засобами театралізованої діяльності зокрема викликають праці з проблеми формування особистості засобами мовленнєвої гри. Гра трактується як форма пріоритетного виду діяльності дитини і вираження життєвих позицій, що є невід’ємною потребою, закладеною в самій природі дитини, у працях Н. Анікєєва, Л. Артемова, Н. Палій, В. Шильгаві та ін. Гру з позиції її можливостей щодо творчого розвитку особистості в умовах освітньої діяльності вивчали А. Гончарук, Т. Гризоглазова, М. Стуль, Н. Тарасюк, В. Шахрай, К. Чухман та ін. Праці Т. Бєлоконєвої, О. Броннікова, Р. Вейс, Г. Генова, Л. Данилової, О. Духовської, Ю. Козюренка, В. Конвой, Т. Марченко, О. Ремез, І. Сороки, К. Ушинського, І. Франка, Л. Юлдашева та ін. присвячені різним аспектам всебічного виховання засобами мистецтва, літератури. В них розкриваються тісні зв’язки та взаємовплив літератури, мистецтва, культури на формування гармонійно розвиненої особистості. Саме тому, враховуючи актуальність проблеми, невідповідність її широкого теоретичного опрацювання практичній реалізації цього аспекту, тема дослідження: «Мовленнєво-ігрова діяльність як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей передшкільного віку. Укладання добірки ігор». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити шляхи та методи організації мовленнєво-ігрової діяльності як засобу розвитку зв’язного мовлення дітей передшкільного віку. Відповідно до обраної теми та поставленої мети сформульовані такі завдання дослідження: 1. Проаналізувати мовленнєвий розвитку дошкільників засобами театралізованої діяльності. 2. Виявити та обґрунтувати особливості організації мовленнєво-ігрової діяльності у закладах дошкільної освіти. 3. Охарактеризувати логічність розвитку зв’язного мовлення дошкільників при проведенні театралізованих ігор. 4. Розробити та експериментально перевірити методичні рекомендації з організації мовленнєво-ігрової діяльності дітей передшкільного віку. Об’єкт дослідження – процес організації мовленнєво-ігрової діяльності у закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження – мовленнєво-ігрова діяльність як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей передшкільного віку. Методи дослідження. Згідно із завданнями дослідження у процесі дослідження використовувалися наступні методи: теоретичний аналіз наукових джерел, спостереження, педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний, контрольний), анкетування, кількісний та якісний аналіз експериментальних даних, узагальнення і систематизація результатів дослідження.